Permalänk
Medlem

Installerar ljus.

Tänkte slänga upp lite bilder på min hörna och dator. Trots att man är student går det att ordna till en helt okej dator. Det vill säga att det inte är några dyra komponenter i burken men klarar av det mesta iaf. Har köpt det mesta från cdon och inet men även mycket från marknaden här på sweclockers. Kom gärna med förslag som kan göra det bättre.

Ursäktar för dålig bildkvalité, tagit bilderna med min Samsung S4 vilket var den bästa (och enda) kameran jag hade tillgänglig.

Håll till godo

Installerar ljus.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1600@3,9 ghz med NZXT kraken GPU: Asus rog strix 1080 PSU: Corsair RM 850W MOBO: Asus rog strix b350 OS: Windows 10 home.

Permalänk
Avstängd

God jul

Vrid cpu-kylaren och ta bort ena crossfire-bryggan

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem
Skrivet av robalm:

God jul

Vrid cpu-kylaren och ta bort ena crossfire-bryggan

Haha, hos mig äre julpyntat året runt.

Äre inte bättre att ha den monterad åt det hållet med tanke på de två fläktarna som tar ut värmen ur toppen?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1600@3,9 ghz med NZXT kraken GPU: Asus rog strix 1080 PSU: Corsair RM 850W MOBO: Asus rog strix b350 OS: Windows 10 home.

Permalänk
Skrivet av niblA88:

Haha, hos mig äre julpyntat året runt.

Äre inte bättre att ha den monterad åt det hållet med tanke på de två fläktarna som tar ut värmen ur toppen?

Naah, tror flödet blir lite bättre då det kommer framifrån, igenom kylaren och ut i baksidan.

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ALBiiJONzz:

Naah, tror flödet blir lite bättre då det kommer framifrån, igenom kylaren och ut i baksidan.

Taget, tack för tipset!

Visa signatur

Permalänk

Varför har du Corsair AF fläktar till din CPU kylare? SP120 är det som gäller till sådana

Och, fint med ett klistermärke på din stol. Oo

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

Varför har du Corsair AF fläktar till din CPU kylare? SP120 är det som gäller till sådana

Och, fint med ett klistermärke på din stol. Oo

Ja medveten om att de inte är optimala med motstånd, men fick tag i ett gött gäng AF-fläktar billigt här på marknaden så testade att köra PP med AF-fläktarna istället för Cooler Masters original-fläkt. Temperaturen blev marginellt bättre gentemot innan och jag tycker det ser bättre ut så de får sitta så länge tills jag får möjlighet att byta ut dem.

Alltid funderat på vart man ska göra av alla klistermärken tyckte att stolen blev en lämplig plats så länge :P.

Visa signatur