Tips på namn till YouTube kanal?

Permalänk
Inaktiv

Tips på namn till YouTube kanal?

Tjena!
Har tänkt starta en gamingkanal på svenska, även om min engelska är tillräckligt bra så vill jag ha den på svenska.
Problemet är att jag är HELT värdelös på namn, skulle gärna uppskatta om någon kunde komma på, eller i alla fall hjälpa hitta ett bra namn.
Har redan några videos redo, blir mest FPS spel Planetside 2, CS:GO, BF4, Far Cry 3 (mest).

Tack!

Permalänk

Välj det du heter i spelen du spelar.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk

OriginalIdeaLetsPlays
-
OriginellIdéLåtOssSpela

Mer seriöst: ''TorWallin'' är väll inte så dåligt eller?

Permalänk
Medlem

Spela Med Wallin

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Nåt kort och cleant ska va simpelt!

Permalänk
Medlem

Wallin, ditt alias eller nå¨gon blandning av dom kanske?

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Spela med TorWallin

Visa signatur

min kanal heter lär dig blender
https://www.youtube.com/channel/UCAtF52Txk_4x-gJGmPm-mmw
ok den handlar om blender och hårdvara och sånt

Permalänk
Medlem

Torwallins magiska värld

Permalänk
Medlem
Skrivet av lxaralex:

Spela med TorWallin

inte alls likt mitt?
haha, nädå, det gör inget. inte så att jag får pengar om han väljer mitt namn

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lolzlo:

Torwallins magiska värld

Låter som en barnbok

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av morxy49:

inte alls likt mitt?
haha, nädå, det gör inget. inte så att jag får pengar om han väljer mitt namn

Vad tror ni om "WallinOnPc"? Blir det konstigt med engelskt namn och svenska commentaries?

Permalänk
Skrivet av TorWallin:

Vad tror ni om "WallinOnPc"? Blir det konstigt med engelskt namn och svenska commentaries?

Inte så bra, känns som en kopia av FrankieOnPC

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Skrivet av TorWallin:

Tycker dem är lite töntiga när man ska berätta vilken plattform man kör på, TorWallin tycker jag är bra eller varför inte flardarsnark, det heter min karaktär i ESO betan.

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av TorWallin:

Thor Ballin'

Lite mer #swag

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem

TorWallin i buslandet

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mr Kollersh:

Inte så bra, känns som en kopia av FrankieOnPC

Tänkte inte på det

Permalänk
Skrivet av TorWallin:

*tummen ner*

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av erikssonown:

Tycker dem är lite töntiga när man ska berätta vilken plattform man kör på, TorWallin tycker jag är bra eller varför inte flardarsnark, det heter min karaktär i ESO betan.

"TorWallin" är redan upptaget

Permalänk
Medlem

TorBalgruuf eller TorBallarUr, TorBalgruufIsBallin, TorPie
http://www.youtube.com/watch?v=uJKX5Uz7qBo inte min video

(den sista var ett skämt)

Dold text
Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem

Om du ska bli en framgångsrik youtuber så krävs det att man är lite fantasifull av sig.

Permalänk
Medlem

" Titta jag spelar "

" lEEt1337KanAleN "

" kOlla med Wallin "

Måste du fråga i ett nätforum så bör du nog ta en tankeställare om du verkligen ska försöka dig på att ha en youtube kanal för spelande,
det finns redan tusentals sådana kanaler, så vad du måste göra är att komma på något själv, och köra på det.

Permalänk
Medlem

TorWallin Utforskare

Visa signatur

🖥️: Intel i5 12600K | RX 9070XT Pulse | G.Skill Trident DDR4 3600Mhz 32GB
| Hyte Revolt 3| EK AIO 240 | Corsair 750W Platinum 80+

📱: Iphone 13 Pro Max
📺: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av icelaw:

" Titta jag spelar "

" lEEt1337KanAleN "

" kOlla med Wallin "

Måste du fråga i ett nätforum så bör du nog ta en tankeställare om du verkligen ska försöka dig på att ha en youtube kanal för spelande,
det finns redan tusentals sådana kanaler, så vad du måste göra är att komma på något själv, och köra på det.

Uhm, den sista var lite konstig.
kOlla med Wallin?
Du vet vad jag menar.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk

FpsWallin

Permalänk
Medlem

Jag tänker att man kan göra ett rim med typ (snö)lavin. Tex "Spellavin med Wallin", "Wallins spellavin" eller mer långsökt "Thor Avalanche" ;). Det passar också in på det vintertema alla svenska spelföretag har ex: Frostbite Engine, Avalanche Studios eller Snowdrop Engine

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Jonte[YoT:

;14389179']*tummen ner*

Eller också

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Avstängd

Om du inte äns kan komma på ditt eget kanalnamn så är det bara att ge up.

Permalänk
Inaktiv

wAll-in

Förövrigt håller jag med Mars ssx. Sad but true.

Permalänk
Medlem

BALLSTOTHEWALL

Visa signatur

Intel Core i9 9900k@4.9Ghz | Gigabyte Z390 Aurus Pro Wifi | 16GB G.Skill Trident Z RBG 3200Mhz | Corsair 500D RGB SE | Corsair H150i Pro RGB| ASUS STRIX 3080ti OC | Samsung 970 EVO 500GB M.2 SSD | Seasonic Plus Gold 750W | Benq 2430T | Windows 10 Pro 64bit |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon13728:

wAll-in

Förövrigt håller jag med Mars ssx. Sad but true.

Vi får väl se, egentligen är inte problemet att hitta ett bra namn, utan att hitta ett namn som inte är taget