Permalänk

galet snyggt

Visa signatur

Intel i5-4670 | Geforce gtx 970 4GB Windforce | Corsair Carbite Air 240 | MSI Z97M Gaming | Samsung 850 EVO 500GB SSD | Samsung 840 EVO 250GB SSD |Corsair 120GB SSD | Kingston HyperX 16GB | Coolermaster 750W | 3TB WD Red | Steelseries Rival | Qpad QH-90 | Corsair k65 |

Permalänk
Medlem

Är de dig jag ska ringa när jag vill ha en vattekyld dator i framtiden

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77 M-Power MS-7751, Processor: Intel i7 3770K 4,2Ghz Grafikkort: ASUS GTX780ti SLI, RAM: Corsair Vengeance 8x2-16GB 1600Mhz , Hårdisk 1: SSD- 240GB Intel 335 Reseller 2.5, Hårdisk 2: 500gb Sata/Ide Samsung, Kylning: Corsair Hydro H80i, Chassi: Corsair Obsidian 550D, Nätagg: Modulärt Be-Quiet Dark Power Pro 750W GOLD, Skärm: Samsung 27" S27A950D LED 120Hz. Chassi fläktar:Corsair Air series SP120 Quiet edition.

Permalänk

Galet snyggt bygge! 5/5

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D - Intel i7 920 + NH-D14 @ 4.0 GHz - Asus P6T deluxe V2 - OCZ XTC Platinum 6 GB 1600Mhz - Radeon HD5870 2GB - 2st 74GB Western Digital VelociRaptor (Raid0) - 3 stycken Samsung 2233rz (Eyefinity)

Permalänk
Medlem

Märkde du någon prestanda skillnad när du bytte till 4-way sli istället för 3 och höjdes tempsen något?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av NatureBoyyy:

otroligt snyggt!

Skrivet av maxxxmaxmaxx:

detta är bättre än porr förfan riktigt fint jobbat

Skrivet av terrax:

Tjusigt värre! 5/5!

Skrivet av Elitist:

Kan inte ge annat än 5/5.

Skrivet av TheSoftMachine:

Hands down cleanaste bygget jag sett. Bra jobbat!

Skrivet av TheMightyJonazz:

galet snyggt

Skrivet av chadreed:

Är de dig jag ska ringa när jag vill ha en vattekyld dator i framtiden

Skrivet av Mattsson91:

Galet snyggt bygge! 5/5

Tack så hemskt mycket grabbar!:)

Skrivet av FriZZco:

Märkde du någon prestanda skillnad när du bytte till 4-way sli istället för 3 och höjdes tempsen något?

Har inte hunnit testa så mycket än. Ca 2000 poäng till i Fire Strike Extreme iaf. Kan inte se någon skillnad på temps alls faktiskt. Det ska väl tilläggas att jag skaffade ett till Titan mest för skoj att testa på 4-way. Jag var nöjd med prestandan av 3 kort också. Detta ledde dock till att jag bör uppgradera PSU om jag vill klocka korten (vilket jag visste om innan). Systemet drar ca 1350w från väggen i Fire strike extreme med korten @ stock volt med 100MHz höjning på gpu och cpu @ 1.4v

Permalänk
Konsolgrävare

5/5 utan tvekan! blir bara snyggare och snyggare för varje bygge! Du är helt otrolig!
Vill du ha ett jobb förresten? måste fixa min dator lite hehe

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av tyvar1:

5/5 utan tvekan! blir bara snyggare och snyggare för varje bygge! Du är helt otrolig!
Vill du ha ett jobb förresten? måste fixa min dator lite hehe

Tack så mycket! Kul att höra!:)

Permalänk
Medlem

ååh den sli bryggan man! Du överträffar dig själv om och om Coldzero som fixat den ?

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Palme_570:

ååh den sli bryggan man! Du överträffar dig själv om och om Coldzero som fixat den ?

Tack så mycket!
Nä, jag har gjort den själv. Sticksåg, sandpapper, lim och en jävla massa tålamod. Har gjort om den 3ggr:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisterX:

Tack så mycket!
Nä, jag har gjort den själv. Sticksåg, sandpapper, lim och en jävla massa tålamod. Har gjort om den 3ggr:)

RiktigT najs^^

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Dina byggen för tankarna till datorernas svar till v8 proffs byggda motorer, så helt klart är dina byggen bilens- Cadillac 59 - Grymt fina Mvh

Visa signatur

CASE NZXT H1 v2 Black MOBO MSI MPG B550I Gaming Edge
CPU AMD Ryzen 7 5700X GPU MSI RTX 4070 Ti GAMING X
MONITORS Asus ROG Swift PG279Q/Asus ROG Swift PG278Q

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Gazette:

Dina byggen för tankarna till datorernas svar till v8 proffs byggda motorer, så helt klart är dina byggen bilens- Cadillac 59 - Grymt fina Mvh

Tack så mycket! Kul att höra:)

Permalänk
Medlem

Det slår aldrig fel, när du väl tar och drar igång ett bygge så är det ett projekt som blir många "geeks" våta drömmar. Jag gillar att du får det att bli så stilrent och prydligt, helt klart ett objekt att visa upp för omvärlden. Väntar redan på ditt nästa bygge.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Ithilien:

Det slår aldrig fel, när du väl tar och drar igång ett bygge så är det ett projekt som blir många "geeks" våta drömmar. Jag gillar att du får det att bli så stilrent och prydligt, helt klart ett objekt att visa upp för omvärlden. Väntar redan på ditt nästa bygge.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack så mycket!
Du behöver inte vänta särskilt länge till, nytt bygge är på G:)

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av MisterX:

Tack så mycket!
Du behöver inte vänta särskilt länge till, nytt bygge är på G:)

omg, nytt bygge <3. kan du teasea lite med vilken hårdvara du ska bygga med?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

BERÄTTA NU!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5800X 6800XT 32GB DDR4

12 Pro