Konsoler, spel och filmrelaterade frågor

Permalänk
Skrivet av alex27133:

Beställde min 2:a December, hämtade ut min PS4:a idag! Tack Webhallen, ni grymma!

Vad konstigt, beställde 1:a december men inte hänt någonting :S

Permalänk
Medlem

hur gör jag för att lägga till ett spel i min beställning av ps4, och alltså få detta skickat i samband med ps4an?

Permalänk
Skrivet av oldeback:

hur gör jag för att lägga till ett spel i min beställning av ps4, och alltså få detta skickat i samband med ps4an?

Pröva ring kundtjänsten

Permalänk
Medlem

Tyckte att det dog ut lite efter att folk hade fått hämta sina konsoler som hade bokat 2a December
Uppdateringar?

Permalänk
Medlem

Till Webhallen:

Gjorde en bokning 4 dec. Jag gissar att den leveransen kommer att komma inom kort. Om man inte vill ha den nu, utan vill vänta till tex april / maj - kan man stå kvar i kön men låta bakomliggande bokningar gå förbi eller är det bästa att avboka och köpa en direkt i april?

Mvh

Permalänk
Webhallen
Skrivet av trudilur:

Till Webhallen:

Gjorde en bokning 4 dec. Jag gissar att den leveransen kommer att komma inom kort. Om man inte vill ha den nu, utan vill vänta till tex april / maj - kan man stå kvar i kön men låta bakomliggande bokningar gå förbi eller är det bästa att avboka och köpa en direkt i april?

Mvh

Nej det finns tyvärr inget sätt att pausa sin bokning.
Om det är en pengafråga kan det kanske vara ett alternativ att lägga upp ordern på delbetalning istället?

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Kimbjo89:

Tyckte att det dog ut lite efter att folk hade fått hämta sina konsoler som hade bokat 2a December
Uppdateringar?

Håller med lite. Kan iallafall säga att jag ännu väntar på att något ska ske med min beställning (3e December), så verkar inte ha hänt så mycket so far :/

Permalänk
Skrivet av MisfitZero:

Håller med lite. Kan iallafall säga att jag ännu väntar på att något ska ske med min beställning (3e December), så verkar inte ha hänt så mycket so far :/

De har ju sagt att de får in leveranser ungefär var annan vecka

Permalänk
Medlem

Vankas det en inleverans av PS4 snart tro?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Kimbjo89:

Vankas det en inleverans av PS4 snart tro?

Inget bekräftat just nu tyvärr

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Splittar ni fortfarande beställningar där andra varor beställts i samband med PS4? Frågar detta då en av varorna gått ur lager (från Fruängen (beställt med hemleverans och inte att hämta ut i butik) ) och en annan av varorna i samma beställning som jag beställt en PS4 ser ut som om det håller på att gå ur lager. Om det skulle ske att dessa varor ej hinner komma i lager igen innan det är ens tur i kön, kommer beställningen splittas och PS4 skickas separat eller kommer man tvingas vänta längre pga detta?

Permalänk
Medlem

Webhallen har ju gott om UK-modeller inne, visst dom kostar lite mer (det är Killzone bundle) men då kan man börja spela på studs och slippa vänta i ovisshet

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MisfitZero:

Splittar ni fortfarande beställningar där andra varor beställts i samband med PS4? Frågar detta då en av varorna gått ur lager (från Fruängen (beställt med hemleverans och inte att hämta ut i butik) ) och en annan av varorna i samma beställning som jag beställt en PS4 ser ut som om det håller på att gå ur lager. Om det skulle ske att dessa varor ej hinner komma i lager igen innan det är ens tur i kön, kommer beställningen splittas och PS4 skickas separat eller kommer man tvingas vänta längre pga detta?

Bästa är nog om du hör dig för direkt med vår kundtjänst hur det står till med din order specifikt.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Beställde basenhet och FIFA 14 multiplayer ready bundle den 1:a december och blev markerad som behandlad idag. Äntligen!

Permalänk
Medlem

Hej bara undrar om man kan vara säker på att man får Tales of Symphonia - Chronicles - Collectors Edition. Bokade mitt redan i Oktober förra året men vill bara säkerställa att ni får in några i huvud taget.

Läst lite här och var på nätet om folk som fått sina beställningar avbrutna på grund av att butiker inte fått tillräckligt eller några i huvud taget, Detta vart inte om webhallen men vill bara försäkra mig.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MugiMugi:

Hej bara undrar om man kan vara säker på att man får Tales of Symphonia - Chronicles - Collectors Edition. Bokade mitt redan i Oktober förra året men vill bara säkerställa att ni får in några i huvud taget.

Läst lite här och var på nätet om folk som fått sina beställningar avbrutna på grund av att butiker inte fått tillräckligt eller några i huvud taget, Detta vart inte om webhallen men vill bara försäkra mig.

Det ser inte ut att vara överbokat.
Men man kan ju aldrig lova saker innan det ligger på vårat lager.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Bokade nyss Elder Scrolls Online: Imperial Edition. Står dock att det är tillfälligt slut. Innebär detta att ni har fler på väg eller?

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in ocensurerade versionen av "South Park: Stick of Truth"?

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Xelithium:

Bokade nyss Elder Scrolls Online: Imperial Edition. Står dock att det är tillfälligt slut. Innebär detta att ni har fler på väg eller?

Tillfälligt fullbokad innebär att om man bokar nu så hamnar din bokning på en standby-lista. Får vi in fler spel än väntat har du en köplats eller om folk avbokar går det vidare til nästa person i kön.
Men bokningen i sig, i och med att vi skriver ut att det är fullbokat, är ingen garanti för att man kommer att få spelet.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Nioreh83:

Kommer ni ta in ocensurerade versionen av "South Park: Stick of Truth"?

Vi tittar på det just nu, det är inte omöjligt.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Microsofts tystnad börjar bli sorglig....

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut nu? Börjar marknaden bli lite mättad? Kan man snart gå till närmaste Webhallenbutik i Stockholm och köpa sig ett PS4?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Jeddan:

Hur ser det ut nu? Börjar marknaden bli lite mättad? Kan man snart gå till närmaste Webhallenbutik i Stockholm och köpa sig ett PS4?

Nope, det dröjer ett tag till tyvärr.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Kommer ni plocka in några Xbox One Titanfall bundles?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av bishop_SWE:

Kommer ni plocka in några Xbox One Titanfall bundles?

Vi har inga på g just nu i alla fall. Men hittar vi några så är det nog ingen omöjlighet.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

hur ligger det till med spel som bara inte har Europa release? jag undrar om ni t ex kommer ta in BlazBlue: Chrono Phantasma till ps3 då det är regionfritt men tyvärr bara släpps i nordamerika och japan

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Valmar:

hur ligger det till med spel som bara inte har Europa release? jag undrar om ni t ex kommer ta in BlazBlue: Chrono Phantasma till ps3 då det är regionfritt men tyvärr bara släpps i nordamerika och japan

Det brukar vi göra så i det här fallet lär vi också göra det, har skickat till vår spelinköpare.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Hur många Dark Souls 2 (ps3) finns det kvar till förbokning? Kommer ni/posten kunna leverara dem till brevlådan på fredag?

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axel95:

Går det att ansluta en ps4 kontroll till en pc? Mvh

Det går att ansluta en dualshock 4 till PC utan drivrutiner via usb, men det funkar inget vidare.

Dock kan du ladda ner ett tredjepartsprogram som får datorn att tro att dualshocken är en xbox 360-kontroll, och det fungerar alldeles ypperligt.

http://forums.pcsx2.net/Thread-DS4-To-XInput-Wrapper

Du behöver antingen ansluta dualshocken via usb eller bluetooth.

Visa signatur

Smidig som ett kylskåp, skillad som en lolkatt

Permalänk
Medlem

Vad händer med (PC) South Park : Stick Of Truth förbokningskoderna?

Den info´n jag hittat är på eran FB: Webhallen Sverige AB De skickas ut elektroniskt inom kort.
March 6 at 5:49am

Idag 10 mars har jag inte fått någon kod allafall.

Visa signatur

Moderkort: Asus P9X79 Processor: I7 4930K @ 4,6 GHz 6C/6HT Kylning: Corsair H100 Minne: 32Gb Corsair Dominator Platinum Grafik: Asus Strix RTX 3080 OC Lagring: Samsung 860 EVO 500Gb (OS) Samsung EVO 870 1Tb, Samsung 840 EVO 250Gb + WD Black 1Tb Nätagg: Corsair HX 850w Chassie: Corsair Obsidian 650D Skärm: Dell U2713 @ 2560 X 1440 2 X Dell U2410 @ 1920x1200 OS: Windows 10