Tävla och vinn kylningspaket från Be Quiet

Permalänk
Medlem

Kanske man har en ärlig chans att vinna för en gångs skull.

Permalänk

Ska delta i denna tävling garanterat!

Har uppgraderat till en 290X som strålar så mkt värme att min cpu kylaren hinner inte med, plus att den ser så himla maffig och snygg....

Kudos till redaktionen som fixar alla dessa tävlingar, är själv ny på Sweclockers forums men man ser ett bra forum när man tittar på den!

Fortsätt så!

Visa signatur

Das Burk:

Chassi: Corsair Obsidian 750D ||Fläktar: Be Quiet Silent Wings 140mm PWM || Moderkort: ASUS z97-A || CPU: i7 4970k 4,0Ghz ||CPU Kylare: Noctua NH-U14S ||SSD: Samsung 250G || PSU: Corsair RM1000 || GPU: R9 290X Gigabyte Windforce || RAM: Corsair Vengance 16GB

Permalänk
Medlem

Lycka till alla.

Permalänk
Medlem

Kommer absolut delta, Min 2 år gamla kylare håller nästan på att rosta för att datorn svettas på den.

Permalänk

GL gott folk
jag har skickat mitt bidrag iaf

Visa signatur

i9-9900K, 32GB G.skill,Asus GeForce GTX 1080Ti Strix OC,Corsair Hydro H115i Platinum,MK ASUS PRIME Z390-A
Case: Corsair Obsidian 500D RGB SE
Keyboard: Corsair k70 RGB
Mouse: Logitech G502
MousePad:SteelSeries Qck Prism Cloth Gaming

Permalänk
Medlem

En fråga angående tävlingen.

Citat:

Berätta varför du behöver byta processorkylare till Be Quiet Dark Rock

Citat:

1. Varför vill du byta till Be Quiet Dark Rock?

Vilja och behov går inte alltid hand i hand, vilja för mig i den materiella världen är något subjektivt, något man inte behöver för individens överlevnad. Behov är mer ett krav för att tillfredsställa en viss situation utöver önskemål, t.ex. behovet av vätska eller tak över huvudet.

Två formuleringar som kan se olika ut beroende på perspektiv och generera väldigt olika svar, så vilken går vi efter?

Skrivet av Nowa:

Kommer absolut delta, Min 2 år gamla kylare håller nästan på att rosta för att datorn svettas på den.

Du kanske får ställa dig i kö lite om vi drar det kortet ...min kylare är över 4 år gammal.

Permalänk
Medlem

när vet man att någon har vunnit:(=

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex1234:

när vet man att någon har vunnit:(=

Resultat från tävlingar här på SweC är normalt att förväntas en ca. två veckor efter tävlingens slut. Efter det görs även oftast en nyhet gällande större vinster, annars brukar det annonseras i tävlingen själv, på samma sida där instruktionerna till tävlingen finns/där bidraget lämnas in.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

nu har det gåt mer än 2 veckor...

Permalänk
Skrivet av alex1234:

nu har det gåt mer än 2 veckor...

håller helt med

Visa signatur

i9-9900K, 32GB G.skill,Asus GeForce GTX 1080Ti Strix OC,Corsair Hydro H115i Platinum,MK ASUS PRIME Z390-A
Case: Corsair Obsidian 500D RGB SE
Keyboard: Corsair k70 RGB
Mouse: Logitech G502
MousePad:SteelSeries Qck Prism Cloth Gaming

Permalänk

Ta det lugnt grabbar!
Den om väntar på nåt gott väntar aldrig för längre

Visa signatur

Das Burk:

Chassi: Corsair Obsidian 750D ||Fläktar: Be Quiet Silent Wings 140mm PWM || Moderkort: ASUS z97-A || CPU: i7 4970k 4,0Ghz ||CPU Kylare: Noctua NH-U14S ||SSD: Samsung 250G || PSU: Corsair RM1000 || GPU: R9 290X Gigabyte Windforce || RAM: Corsair Vengance 16GB

Permalänk
Medlem

Vill veta vem som har vunnit !!!!!!!!!!!!!!1