blå skärm med massa skit

Permalänk

blå skärm med massa skit

ja... nu ska jag berätta om ett litet problem jag har som går mig på nerverna. När jag spelar warcraft III kan jag inte spela mer än 30 minuter utan att det ska stänga av. En gång hann jag bara till inloggningen innan det vart en blå skärm och massa text kom upp. Det står nåt om att det virtuella minnet har dumpats. Och ibland startar det om och andra gånger blir texten lila och måste stänga av snarast innan den startar om. vet inte riktigt vad jag ska göra så jag vänder mig till ni.

Tack på förhand.

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk

köpa mer minne.

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk

har över 750 ram minne så jag tror knappast det har med det att göra

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pela-mannen
har över 750 ram minne så jag tror knappast det har med det att göra

Klockad?
På min förra dator när den var klockad var det omöjligt att spela nån av Blizzards spel, kunde få ram dump, datorn starta om, total hängde sig osv

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk

nep inte klockad

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk

ojoj fick fram blå skärm igen och det stod fysiska minnet inte virtuella minnet. och tror ni att blåskärm och när datorn startar om eller spelet bara stängs är samma problem?

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk
Medlem

Är nog samma problem, du blir nog tvungen att göra en Format C:
Tror jag för att få till det

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk

göra en format C?

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk

jag såg en errors map i warcraft III mappen då läste jag att minnet inte kunde läsas vad ska jag göra åt det?

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pela-mannen
göra en format C?

Formatera enhet C: asså tömma och fylla på nytt hehe

Visa signatur

Kör Mandrake Linux 9.1 och Windows XP

Sending KILL signals...

Permalänk
Medlem

Jag tor inte att moderatorerna kommer gilla dina dubbelpostningar.

Permalänk

jag har fått samma problem ett par gånger faktisk

Visa signatur

ICQ=129512840

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av martino_orebro
jag har fått samma problem ett par gånger faktisk

vad gjorde du åt det?

Visa signatur

See you, space cowboy.