[CallofDuty: Ghosts] STOR Sweden (HELT NY KLAN) Rekryterar!
[PS3&PS4]
Vill du ha en bättre spelupplevelse i online-spel? Som en familj av vänner och spelare som inte bara är mycket tävlingsinriktade, men samtidigt helt lämpad för casual gaming? En klan som är stödjande, mogen och respektfull, men även laid back och kul?
Låt oss då skapa det tillsammans!
Vi är STOR Sweden; en klan för Call of Duty: Ghosts, och annat kul.
Vi tycker verkligen att ett bra team ska vara som en familj; engagerad och respektfull, lojal och rättvis, där varje individ verkligen kan vara sig själv och där alla medlemmar stöder varandra och bidrar till den totala upplevelsen. Där vi alla kan lära och växa samt bli vårt bästa både i spelet och utanför.
STOR Sweden är idag en mogen, avslappnad och lättroad besättning på EN medlem och mitt huvudfokus just nu är att bygga upp denna klan / community.
(Vi kommer att handplocka medlemmar tillsammans medans vi rullar på och det kommer att ta lite tid pga av våra mål.)
Jag har en PVR -recorder och det vore kul om du har en med så vi kan göra lite montages för YouTube och sånt trams sen.
Krav.
Vårat enda krav är att varje medlem måste vara minst 21 år gammal och har ett headset med fungerande mikrofon (för bättre kommunikation och Callouts.)
Efter din ansökan har blivit godkänd så kommer du att få en prövotid. Det ger oss en chans att lära känna varandra, och se om det passar för oss båda. I slutet av din prövotid (Ungefär två veckor) så kommer du förhoppningsvis bli en full medlem.
Spelare som orsakar problem eller kommer till vår avslappnande miljö med dramatik kommer inte att tolereras.
Så oavsett om du är en "Casual Gamer" eller ett proffs , kom och ha kul.
Vid intresse , vänligen besök oss på vår hemsida och fyll i ansökningsformuläret på rekryteringssidan.
Övrig Information om mig.
Ålder: 26.
Psn: swiDiish (Nytt konto, men är max prestige på mitt andra konto.)
K/D: 2.5 (För tillfället.)
Jag har en tidigare klan i Ghosts som jag skapat som är level 20 och som har deltagit i Clan Wars Diamond Division, men känner att jag hellre vill satsa på en hel svensk klan istället.
Jag är tävlingsinriktad och spelar mer eller mindre varje dag.
Lirar både på PS3 & PS4.