En fråga om mobilspelande och tid

Permalänk

En fråga om mobilspelande och tid

Hur länge spelar ni som spelar mobilspel under en session om ni spelar en helt vanlig dag?

Själv sitter jag vanligtvis inte mer än 5-10 minuter. Undantag när jag reser då kan det bli längre.

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

Spelar aldrig mobilspel om jag nu inte befinner mig någon annanstans än hemma så 0 minuter dagligen för min del men om jag spelar någonstans så spelar jag så länge som jag känner att det behövs för att fördriva tiden

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Hemma, aldrig. I skolan, på varje rast (och ibland på vissa lektioner hehe). I bilen eller på någon resa ja beroende på batteri och laddare om man har tillgång till det.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT | OLED G6 G60SD

Permalänk
Medlem

genomsnitt per dag blir väl kanske 10-15 minuter, och då är det vid ett tillfälle oftast.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Inaktiv

Nästan aldrig, då det händer kanske 3 minuter.

Permalänk
Avstängd

spelar kanske 15min om dagen. oftast när jag ligger på soffan och inte har något att göra.

spelar Pinball Arcade , då jag är flipperfantast, och flipperspelen i pinball arcade är exakt kopior på riktiga flipper.

Permalänk
Skrivet av Gubbkroppen:

spelar kanske 15min om dagen. oftast när jag ligger på soffan och inte har något att göra.

spelar Pinball Arcade , då jag är flipperfantast, och flipperspelen i pinball arcade är exakt kopior på riktiga flipper.

Tack för alla svar. Vet du om Pinball Arcade har stöd för iCade?

Visa signatur