[Clash of Clans] Etablerad klan söker tio aktiva lvl 70+ medlemmar

Permalänk

[Clash of Clans] Etablerad klan söker tio aktiva lvl 70+ medlemmar

Tjenare,

Jag har en klan som precis rensat ut inativa medlemmar för att göra plats åt aktiva, starka och klankrigsintresserad svenska medlemmar.

Kravet är att du är minst lvl 70, att du deltar aktivt i de krig vi för samt att du har bra tryck på doneringar.

Klanen heter Sweden med en blågul sköld. Vi har i skrivande stund 40 medlemmar och det är invite only. Det kanske hjälper till för att hitta vår klan bland de andra sweden-klanerna. Beskrivningen lyder "Aktiv krigarklan! Min lvl 70, donera +250/2v med pil, wiz & drakar som standard. Elders donerar +750/2v B cool, ha kul & kör hårt"

Vi har inget krav på troféantal eftersom det är din bas-nivå som avgör om det är stark eller inte, men för att undvika att de allra lägsta ber om inbjudan så har vi satt gränsen till 1600.

Välkommen, och kom ihåg att antalet platser är begränsat

Mvh
Kung Friis

Permalänk
Keeper of Traditions

Klankrig, är det en ny funktion?

Jag spelade för någon månad sen och då fanns inte något sånt... Har dock slutat spela då även detta kändes alldeles för mycket pay2win.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Klankrig är nytt sedan ett par veckor. Det är ett roligt och efterlängtat tillägg.

Jag tycker att betalningar lätt kan utelämnas, till skillnad från i andra spel.