Permalänk
Medlem

Grafikkort Garanti

Hej!
Mitt grafikkort har gått sönder och jag ska skicka in det till Inet. Tror ni att jag kommer kunna uppgradera till ett 780 för en slant? Vad tror ni jag kommer få betala? Mitt nuvarande grafikkort har gått ut ur sortimentet.

- Johan

Visa signatur

PC | ASUS Sabertooth Z77 | Core i5 3570k + H80i | 8GB RAM 1866Mhz | Asus R9 290 | Samsung 830 120 GB | 2TB WD | bequiet! 630W
Kringutrustning | Steelseries Rival | Ducky Shine 4 Röda brytare | Steelseries Qck+ | QPAD QH-90 | Logitech Z523

Don't forget to quote!

Permalänk
Medlem

Du kan ju fråga Inet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JojjeNFTW:

Hej!
Mitt grafikkort har gått sönder och jag ska skicka in det till Inet. Tror ni att jag kommer kunna uppgradera till ett 780 för en slant? Vad tror ni jag kommer få betala? Mitt nuvarande grafikkort har gått ut ur sortimentet.

- Johan

Ehh, är det inte bättre du ställer den frågan till Inet?
Det är ju faktiskt bara dom som kan svara på frågan

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacAllan:

Ehh, är det inte bättre du ställer den frågan till Inet?
Det är ju faktiskt bara dom som kan svara på frågan

Eller så kan han ju fråga Inet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggs:

Eller så kan han ju fråga Inet?

Hade det inte varit bättre att ställa frågan direkt till Inet istället?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Som sagt enklast är ju att fråga Inet :).

Jag kan delge den erfarenhet jag har vid en liknande situation. Jag skickade in en RMA till Inet på ett GTX 680 som även detta hade gått ur sortimentet, priset vid köp av mitt kort var ca 3500 kr. Jag fick tillgodoräkna mig hela inköpsbeloppet och fritt välja kort i sortimentet, valde jag ett dyrare fick jag lägga till pengar, valde jag ett billigare så fick jag en återbetalning på mellanskillnaden.

/Erik