OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hcz:

Absolut att jag ska gå efter den! Kommer skicka PM till dom i listan som står på tur svarar dom inte så går jag vidare till nästa i listan

vadå exempelvis: du får en invite och ger mig en invite, kan jag också sen dela två invite till någon annan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 007onex:

vadå exempelvis: du får en invite och ger mig en invite, kan jag också sen dela två invite till någon annan?

Ja, du får invites om du köper en telefon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 007onex:

vadå exempelvis: du får en invite och ger mig en invite, kan jag också sen dela två invite till någon annan?

Ett tag efter man har fått telefonen kommer man få 3 invites och 2 av dom kommer jag att skicka till dom som är på tur i listan här.

Permalänk
Medlem

Synd man inte haft nät när man varit på semester ser ut att jag hamnar ganska långt ned i listan. Men ställer mig gärna i kö för invite för båda.

Permalänk

Ställer mig i kö för både 16 och 64gb

Visa signatur

Datorn:
Chassi: NZXT H440WProcessor: Intel I5 3570K Grafikkort: Asus r9 280x Moderkort:ASUS p8z77 v-LK CPU-kylare:Corsair H60 Lagring1:2TB Lagring2: 256GB Kingston SSD RAM:Crucial BallistiX 8Gb 1333mhz Nätagg: XFX 80+ Bronze 550w
eger på runescape, så passa dig.

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en invites till en 64gb

Permalänk
Medlem

Jag vill vara med på listan för en 16 eller 64gb.

Visa signatur

Sekvencia: "Va e papst? "
XFX 7900XTX

Permalänk
Medlem

Jag ställer mig i Kö för en 64gb!

Permalänk

Ställer mig i kö för en 64gb.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för en 16gb/64gb.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ställer mig i kö för 64gb.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Köar och hoppas på en invite till 64gb versionen

Permalänk
Medlem

En invite för en 64gb skulle sitta fint.

Permalänk
Skrivet av CrossPorter:

Hej!

Tänkte att vi gör en officiell lista så att alla kan få tag på en invite via Sweclockers så snabbt och effektivt som möjligt.

Tänk på att kolla PM's minst en gång per 24H (invites verkar bli ogilitliga efter 24H)!

Åtaganden
Det ända kravet för att delta är att man delar åtminstone 1 (av sina 3) invite till nästa person på listan (som inte har erhållit en invite) om man får en invite från någon via Sweclockers.

Del ta
Skriv i den här tråden om vilken modell (16/64 GB eller båda) du är intresserad av att få en invite till.

När du har gett en invite
Ska du antingen skicka ett PM till mig eller skriva i tråden (att skicka ett pm minskar risken att det försvinner i tråden) med information om vem du gav den till och datum.

Efter då fått din invite
Ska du skicka ett PM till mig OCH skriva i tråden med information om vem du fick den ifrån och datum, dels för att jag ska komma ihåg att ändra och för att du inte ska få flera invites så att de försvinner.

Hur du ger delar din invite

Kolla i listan (länk längst ner) leta reda på den person som är längst upp på listan vars status under ”Erhållen Invite” är ”Nej”, dubbel kolla i tråden så att personen inte fått en redan, skicka ett PM till den personen med en länk, skicka sedan ett PM till mig (CrossPorter) så ändrar jag statusen i dokumentet.

Länk till dokument
OnePlus One - Sweclockers Invite Lista

Och så håller vi tummarna för att alla får sin möjlighet att köpa sin OnePlus One.

EDIT 29/07: Ändrade och förtydliga tillvägagångssätten.

Går det fortfarande att få en invite? skulle gärna vilja ha en relativt snart innan jag gör slut på mina pengar

För 64GB'arn då dvs

Permalänk
Medlem

Fick min 1+1 idag!

Visa signatur

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.

Permalänk
Medlem

En invite för 64

Permalänk
Medlem

Hur går de med invites i listan? som de ser ut så är de endast en som fått en invite.

Visa signatur

Asus Sabertooth x99 | I7 5820k @4.5GHz | Asus GeForce Strix 980 ti | Corsair Dominator Platinum 4x8GB | Samsung SM951 M.2 256GB | Samsung EVO 840 250GB | WD Red 3TB | NZXT H440 Svart/Blå

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av en invite (64GB).

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dikle:

Hur går de med invites i listan? som de ser ut så är de endast en som fått en invite.

Jag köpte min 1+ för snart 3 veckor sen, och har inte fått mina invites än, så du får lugna dig.

Permalänk
Medlem

Ja, jag skriver också gärna upp mig för båda modellerna.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för en 64gigare.

Permalänk

Tjena, den här idén är ju fullständigt lysande! Skriv upp mig på båda modellerna.

Permalänk
Medlem

Stället mig i kö för en invite för 16GB och 64GB

Permalänk
Medlem

Jag har fått invite på annat håll och beställt. Min plats kan mao tas bort från listan.
Utan tvekan delar jag mina inivtes här. Sweclockers har alltid varit en fin hjälp för mig med teknikfrågor och det får vara mitt sätt att tacka! Tyvärr lär det väl dröja innan jag kan dela med mig.

Permalänk
Medlem

En 64 GB här ! Invite please

Permalänk
Medlem

Önskar gärna en 64gb invite!

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem

Ställer mig gärna i kö, helst för en 64:a men även öppen för en 16.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för 64:an

Permalänk
Medlem

Är intresserad av 64GB modellen. Konstigt att jag inte sett denhär tråden innan. Har följt OPO länge nu

Väldigt bra intiativ att göra en sweclocker lista!

Permalänk
Medlem

Ni kan ta bort mig från listan.

Mvh