Ny på Arma 3, Playermenu? Inventory?

Permalänk

Ny på Arma 3, Playermenu? Inventory?

Jag har nu införskaffat mig Arma 3 och håller på för fullt att lära mig det mesta.

Men en sak som jag inte förstått alls är hur man får upp sin player menu när man är online. Hittar verkligen ingenting på internet om hur man får upp menyn, eller så har jag helt enkelt bara sökt på helt fel. Vet inte om det är någon mod eller något sådant?

Och en till grej, när man köper något i market, såsom en vattenflaska eller någon mat. Vart kommer det upp? Det står att det lägger sig i inventory, men trycker jag på I så får jag ju inte upp något sådant.

Ber om ursäkt i förväg ifall jag verkar rent av efterbliven, det är jag när det gäller nya spel

Tack på förhand!

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Medlem

Om jag inte minns fel så skrollar du för att få upp din "player menu"

När man köper något så hamnar det i en låda på backen, alternativet direkt i din inventory, om du har plats.

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk
Skrivet av Currybarnet:

Jag har nu införskaffat mig Arma 3 och håller på för fullt att lära mig det mesta.

Men en sak som jag inte förstått alls är hur man får upp sin player menu när man är online. Hittar verkligen ingenting på internet om hur man får upp menyn, eller så har jag helt enkelt bara sökt på helt fel. Vet inte om det är någon mod eller något sådant?

Och en till grej, när man köper något i market, såsom en vattenflaska eller någon mat. Vart kommer det upp? Det står att det lägger sig i inventory, men trycker jag på I så får jag ju inte upp något sådant.

Ber om ursäkt i förväg ifall jag verkar rent av efterbliven, det är jag när det gäller nya spel

Tack på förhand!

Om det nu är den menyn jag tror du tänker på, så brukar det vara §-knappen. Alternativt så finns det ett alternativ likt "Player menu" om du scrollar.

Visa signatur
Permalänk

Kör du altis life kommer mat, vatten etc, i en annan inventory som du kan komma åt genom att klicka "y".

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrusE:

Om jag inte minns fel så skrollar du för att få upp din "player menu"

När man köper något så hamnar det i en låda på backen, alternativet direkt i din inventory, om du har plats.

Tack! Letade som fan efter det. Lol