Cooler Master v550s vs XFX Core Edition 550W (TS)

Permalänk
Avstängd

Cooler Master v550s vs XFX Core Edition 550W (TS)

Som titeln säger, dom kostar lika mycket för tillfället!

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Har ett Cooler Master v550s , fungerar klockrent och är tyst.

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk

Personligen hade jag valt allt annat än Cole Master, har tyvärr inte jätte bra erfarenhet av CM, å då har jag köpt både nätagg, chassin å kylare utav dom..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Aldhissla:

Personligen hade jag valt allt annat än Cole Master, har tyvärr inte jätte bra erfarenhet av CM, å då har jag köpt både nätagg, chassin å kylare utav dom..

Jaha Stog att de va Japanska caps och 80+ Gold, får se vad andra säger

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

XFX är ett Seasonicbygge. Hade tagit det framför Cooler Master alla dagar i veckan, och två gånger på lördag.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Wizty:

Jaha Stog att de va Japanska caps och 80+ Gold, får se vad andra säger

Var stod det? Det stämmer iaf inte för VS-serien. Du blandar inte ihop det med V-serien?

http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=es&ie=UTF8&p...

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AndraBullar:

XFX är ett Seasonicbygge. Hade tagit det framför Cooler Master alla dagar i veckan, och två gånger på lördag.

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Skrivet av MultiMan:
Skrivet av Wizty:

Jaha Stog att de va Japanska caps och 80+ Gold, får se vad andra säger

That, och som jag sa: Det var personlig erfarenhet ;D

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MultiMan:

Titta på kompletts black friday sortiment, där ska den finnas, kan int länka på skitmobilen atm -_-

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Mycket möjligt att primären är en japansk men dem andra ska inte vara det finns många som skryter att dem har japanska och ibland finns det bara en på primärsidan vilket är fult gjort. Xfx är bättre

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pompa_kumla:

Mycket möjligt att primären är en japansk men dem andra ska inte vara det finns många som skryter att dem har japanska och ibland finns det bara en på primärsidan vilket är fult gjort. Xfx är bättre

Okäii Är noob på det här med nätagg men tack för att du/ni gör skiten klart för mig! Då får det bli Xfx agget

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558