Astro A50, brusar i högra luren när spel eller skype är på
Hej precis köpt Astro A50 de tjuter i högra luren när man säger nått eller gör ljud med micen i ett spel eller i skype? nån som vet nått om A50 som kan hjälpa till?
Hej precis köpt Astro A50 de tjuter i högra luren när man säger nått eller gör ljud med micen i ett spel eller i skype? nån som vet nått om A50 som kan hjälpa till?
Hej! Har också nyss köpt ett par Astro A50 och upplever precis samma problem. Tror inte att det är något specifikt fel på just våra headset utan detta problemet verkar upstå för de flesta... Tråkigt då jag verkligen var nöjd innan.
Hej! Har också nyss köpt ett par Astro A50 och upplever precis samma problem. Tror inte att det är något specifikt fel på just våra headset utan detta problemet verkar upstå för de flesta... Tråkigt då jag verkligen var nöjd innan.
Har läst att Astro fixade alla brusproblem med en uppdatering och att folk som uppdaterade blev av med problemet. Uppdatera och se om problemet kvarstår eller blir fixat.
Det är så svårt att rekommendera headset eftersom det är väldigt individuellt med passform och "känslighet" för ljud och mic.
Jag har testat de flesta trådlösa headseten, Allt från
4 olika Turtlebeach (mycket sköna att ha på sig).
2 eller 3 par Creative (Bra ljud men ofta varma och inte så bekväma).
2-3 par olika Logitech. (Bra ljud, ganska bekväma, men gaminglurarna är ofta stora)
Har en polare som köpte Plantronics för ett tag sen, dom är han väldigt nöjd med (kan ta reda på modell om det är intressant)
Själv har jag ett par Steelseries H Wireless som jag är mycket nöjd med, dom är lite dyra, men jag tyckte helt klart dom var värda det pga ljudet är bra, dom sitter skönt, kan ha dom många timmar på mig (detta kan ju variera från person till person) samt dubbla litium-ion batterier, det ena laddas i kontroll/mottagar dosan.
Inte haft detta problemet men gå in på deras hemsida och och hämta firmware uppdateringar för både Mixampen och headsetet om detta inte är gjort som Nirono föreslog.