Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Avstängd

Battlefield 4

Hur fan tänkte ea /dice etc när dom gjorde att BF4 måste startas via webbläsare gränssnitt.. Helt jävla sjukt och irriterande speciellt när man inte kommer åt deras server och man inte ens kan starta single playermode, För att inte tala om irriteraden när man ska byta playmode och måste "quita" spelet för att välja nytt playmode... Big - För det..

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Finns fler trådar att klaga i, du behöver inte göra en ny. Men ja, jag håller med dig.

Visa signatur

Hjaa!

Permalänk
Medlem

Välkommen till när bf3 släpptes för x antal år sen och införde gränssnittet

Hatade det först men tycker det är ok nu. Kolla på sin statistik etc.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem

Samma i Battlefield 3. Loadouts krånglar och funkar inte. Sen kan man inte kan ändra utrustning eller settings mellan matcherna heller? Vad fan?

Permalänk
Medlem

Det började redan med BF3, och sedan detta ned dummande att alla ska kunna flyga plan/helikopter. Sen har dom helt misslyckats med att få till flygegenskaperna för plan och helikoptrar. Siktet (jag menar solen) för krypskyttar är inte det så att krypskyttar ska vara dolda...!!. Men nej det är juh så svårt att ta reda på vart en krypskytt befinner sig.

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tauri:

Det började redan med BF3, och sedan detta ned dummande att alla ska kunna flyga plan/helikopter. Sen har dom helt misslyckats med att få till flygegenskaperna för plan och helikoptrar. Siktet (jag menar solen) för krypskyttar är inte det så att krypskyttar ska vara dolda...!!. Men nej det är juh så svårt att ta reda på vart en krypskytt befinner sig.

Haha sun on a stick lol

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem

Du kan tabba ur spelet och välja ny server. Eller så använder du deras mobilapp och väljer ny server...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RealPower:

Samma i Battlefield 3. Loadouts krånglar och funkar inte. Sen kan man inte kan ändra utrustning eller settings mellan matcherna heller? Vad fan?

Ändra loadout kan man ju göra med mobil/platta när som helst...såatte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Ändra loadout kan man ju göra med mobil/platta när som helst...såatte.

Jag menar att loadouts inte sparas och återställs osv. Detta har ju med Battlelog att göra för ibland kommer mina Battlelog loadouts upp, ibland kommer in-game loadouts med andra vapen, då blir jag tvungen att använda någon kass AK74.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RealPower:

Jag menar att loadouts inte sparas och återställs osv. Detta har ju med Battlelog att göra för ibland kommer mina Battlelog loadouts upp, ibland kommer in-game loadouts med andra vapen, då blir jag tvungen att använda någon kass AK74.

Aldrig varit med om. Spelat hundratals timmar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonodia:

Hur fan tänkte ea /dice etc när dom gjorde att BF4 måste startas via webbläsare gränssnitt.. Helt jävla sjukt och irriterande speciellt när man inte kommer åt deras server och man inte ens kan starta single playermode, För att inte tala om irriteraden när man ska byta playmode och måste "quita" spelet för att välja nytt playmode... Big - För det..

Det dagens mode serru.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Aldrig varit med om. Spelat hundratals timmar.

Okej, men vad jag har läst har väldigt många det problemet iallafall.