Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Komplett.se, vett och etikett?

Permalänk

Komplett.se, vett och etikett?

Det var dumt av mig och beställa innan jag vet nåt om dom, men vad tycker ni efter era erfarenheter eller vad ni hört? jag beställde en jazpiper igår, stod i över 100 på lager så när borde jag ha den tror ni? bor i göteborg

Visa signatur

Rad 5 - Plats 110 - Nick: Devill

c u there - Dreamhack Summer 2003

Permalänk
Medlem

Testa sökfunktionen, finns redan massor av trådar rörande komplett.

Permalänk
Gäst
Permalänk
Avstängd

känns onödigt att hänvisa dig till sökfunktionen nu så då kan jag säga att jag är riktigt nöjd med komplett.se snabba leveranser och snabbt och lätt med returer, jag ger dem två tummar upp!

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har bara goda erfarenheter av Komplett, oftast snabba leveranser och enkelt att returnera varor.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk

vet ni vad det är för tider vi snackar om här? 1 eller 2 veckor?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [CWG]Tobbe
vet ni vad det är för tider vi snackar om här? 1 eller 2 veckor?

Snarare 1-2 dagar under förutsättning att det finns i lager.
De gånger jag beställt har det tagit 2 dagar tills avin kommit.
Ibland har jag hämtat ut dagen efter med kollinummer.

Permalänk
Medlem

Samma här är, är mkt nöjd med komplett men varvar friskt med datorbutiken oxå

Visa signatur

Spelburk: ASUS Maximus VI Hero . Intel Core i7 4770K . Noctua NH-D14 . 16 GB Corsair Vengeance 2x8 GB . Gigabyte Radeon HD 7990 . 240 GB Intel 335 SSD . Fractal Design R4 . Corsair AX 1200w . 2 st Samsung 24" Gästdator: ASUS P8 Z68-V . Intel Core i5 3570K . Noctua NH-D14 . 16GB G.Skill Ripjaws DDR3 4x4 GB Asus Radeon HD7870 CF . 128gb Samsung SSD . 2 x 1 TB Seagate SATA . Fractual Design R3 Corsair HX 750w v2 . 1 st Sony 40"

Permalänk

ah datorbutiken verkar grym. såg att den finns i göteborg som affär du vet ingen kodad affär utan en sån med tak och väggar. dom ska tydligen använda nån sorts kassaautomat vad det nu är, det senaste dom har påsar som man lägger sina varor i för tydligen smuggling och annat hehe. men tack för alla bra tips, nu kan man sova gött under helgen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Oroa dig inte för att beställa från Komplett, det har funkar bra de gånger jag gjort det. Alltid trevliga när man ringer också.

Har förut handlat från bland annat ITbutikken, JME och datorbutiken. Men mest nöjd är jag med Komplett.

Visa signatur

Det var inte bättre förr... men det är faen så mycket sämre nu...

Permalänk

ok, får verkligen säga tack för alla tips, det gör mig säkrare i mitt köp och kan säkert bli från dom igen om det är så bra som ni säger, en del dom bara lovar, 24 timmars säger vi så får man d efter ett halvår, hände mig med gamesmix.com men tack, ha d

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Komplett.se är den lätt bästa nätbutiken. Nästan samma service som dustin men till ett lägre pris.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snyde
Komplett.se är den lätt bästa nätbutiken. Nästan samma service som dustin men till ett lägre pris.

precis

Skitsnabba dessutom
1dag nästan garanterat om du kör företagspaket

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Det är väll inte själva komplett som är snabba i det hela utan posten själva

Har ingen aning om hur det fungerar men det borde väll vara så? Tex om man bestället för db.com så kanske det är flera stora företag som skicka samtidigt och det blir köer

Det dära med lagervara med komplett stämmer ganska bra och dom skickar det nästan samma dag som du beställer lr dagen efter beroende på tid.

R

Visa signatur

XP1700+@2657mhz
XP1700+@2518mhz

Permalänk
Medlem

Jag är mycket nöjd med komplett.
Snabba leveranser, God service, Snabb RMA.
Dock borde dom byta cd i deras telemusikjukeboxpryl.
Börjar bli leds på den där 70tals soul musiken.

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem

Jodå komplett har varit snabba och bra dom gångerna jag har handlat av dem

Permalänk

ok, bara att jag beställde ju på torsdagen typ eftermiddagen, och idag kollade ja efter kollinummer på posten, den hade inte ens börjat skickas än, allt ja vet är att dom mottagit min leverans, kan ja vänta mig ett paket till på måndagen?

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Har du fått ett kollinummer så har paketet iaf lämnat Komplett. Sen är det bara posten det hänger på, brukar väl ta 1-2 arbetsdagardagar innan det är levererat till hämtningsstället + en dag till för avin att ramla ner i brevlådan.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [CWG]Tobbe
ah datorbutiken verkar grym. såg att den finns i göteborg som affär du vet ingen kodad affär utan en sån med tak och väggar. dom ska tydligen använda nån sorts kassaautomat vad det nu är, det senaste dom har påsar som man lägger sina varor i för tydligen smuggling och annat hehe. men tack för alla bra tips, nu kan man sova gött under helgen

Datorbutiken? du måste mena Databutiken?

Komplett.se finns inte heller som butik i Göteborg. Men deras kontor med support och returer finns här däremot. Deras lager tror jag låg i Norge.

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk

jag kan svära på att jag såg datorbutiken ungefär i hagaområdet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

datorbutikens lager och högkvarter ligger väl i Danmark!?!

Permalänk
Hedersmedlem

Njae, skåne. Itbutikken ligger i danmark.
Komplett är för övrigt jävligt bra som sagt.
Beställde på söndag, och paketet (hempaket) kom på tisdag kväll. Ahh.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Komplett är bra så länge du är nöjd med varan. Är du missnöjd med varan så kan de vara omöjliga att föra en diskussion med dem.

Visa signatur

hardqare.com

Permalänk
Medlem

Ett extra plus är följebrevet som man får när de skickar leveransbekräftelsen.

Permalänk
Medlem

Man får inget godis i paketet från komplett.se! Dålig stil!

Permalänk
Medlem

Jag beställde två Twinmos-minnen i fredags kväll, på lördagen fick kollnr redan! jag kan hämta ut dom idag om jag vill. Det kallar jag snabb frakt!

Permalänk

är dom där aktiva på helgerna också eller nåt måste det ju vara med dom. beställde från gamesmix.com ( hette då nordicgay(m)s. fick mina varor ett halvår efter jag beställt sakerna, då fick jag inte ens det jag ville ha. beställde ett turtles spel till gameboy, fick d till NES istället som ja aldrig ens haft. det är därför ja undrar hur det är med servicen på komplett för spelbutiken fick ja varorna efter 1 månad fast dom utlovade 24 timmars :S men nu klockan 4 ska dom registrera dagens inkommna varor och hoppas då kunna gå ner o handla min cd-spelare. tack för allt

Visa signatur

Permalänk

Db

tur att du beställde där... Datorbutiken har ju tjära i sina packningsanställda... satan va man får vänta....

Permalänk
Medlem

Re: Db

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PierreRober
tur att du beställde där... Datorbutiken har ju tjära i sina packningsanställda... satan va man får vänta....

Ja, men så packar de också jävligt bra.

Jag har inte handlat av komplett på några år, men när jag gjorde det var de iaf rätt snabba av sig.

Visa signatur

"Utom de elva omkomna, av vilka en var tolv år, skadades 24 oftast äldre personer, sade polisen." - expressen.se
Data/Dator?

Permalänk
Medlem

Det är många som tvekar att beställa när de läser vad som står på sidan.
riktigt ren svenska e det ju inte ibland. kan nog bero på att de är delvis norska (?). E ju inte helt säker på den punkten.... Men det är iaf en bra nätbutik! Snabba leveranser!
skönt med ställen som komplett och skivhugget att handla på online.
Man riktigt myser.