Permalänk

Steam Guard hjälp

Tjena!
Idag var jag och köpte 50 euro på gamestop för att göra ett nytt acc på steam. Jag slog in koden och fick mina 50 euro och köpte CS. Då hade jag 36 euro kvar och ville såklart köpa lite skins för dem men då uppstod problemet. Steam Guard...
Måste jag vänta hela 15 dagar på att steam guard ska aktiveras och hur aktiverar jag det? Det står bara att steam guard inte är aktiverat. Ska jag vänta 15 dagar och steam guard aktiveras av sig själv.
Tacksam för svar såklart.

Det är ju inte så kul att sitta med 36 euro som man inte kan använda..

Permalänk

"Du måste ha utfört ett giltigt köp på Steam som är mellan %s dagar och ett år gammalt, utan nyliga återbetalningar eller betalningstvister. För att ta bort denna restriktion..."

Såhär står det också! hur får jag bort det? sorry för att jag inte skrev det innan.

Permalänk

Väntar? Jag var tvungen iaf

Permalänk
Medlem

Var sjv tvungen att vänta med kontokort, samt sätter man in yttligare så blir det ännu mer väntan .
Vet att steam guard måste man oxå vänta med innan man kan fortsätta slöa pengar!

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Skrivet av Havocboy:

Lägg till mig på steam: http://steamcommunity.com/id/Hassel91
När du addat mig, skriv ett meddelande till mig så kan du få ett gratis spel som kommer låsa upp det åt dig

Han har ju redan CS...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Javisst har han det, men man kan fortfarande aktivera ett giftat spel för att få det att funka.
Hjälpte en med samma sak för bara några få dagar sedan i denna tråd: http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...

Visa signatur

Det värsta som kan hända är döden, allt annat kan jag leva med!

Permalänk
Skrivet av Havocboy:

Javisst har han det, men man kan fortfarande aktivera ett giftat spel för att få det att funka.
Hjälpte en med samma sak för bara några få dagar sedan i denna tråd: http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...

Det krävs ju att man har ett köpt spel på kontot, menar du då att det funkar lika bra att få ett spel giftat? Intressant, ber om ursäkt då

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Unknownunreg_old:

Det krävs ju att man har ett köpt spel på kontot, menar du då att det funkar lika bra att få ett spel giftat? Intressant, ber om ursäkt då

Yep, det funkar att få ett spel giftat, bara det kostade pengar ursprungligen!

Visa signatur

Det värsta som kan hända är döden, allt annat kan jag leva med!

Permalänk

men asså jag kan spela cs men jag vill kunna använda marknaden o köpa skinzzz