Permalänk
Medlem
Skrivet av Roaster:

Är det ett 750d eller 900d, Nice Bygge btw

Det är ett Corsair obsidian 750D
tackar!

Permalänk
Medlem

Härligt projekt! Och vad snyggt det blev!
Passar utmärkt till min logga

Permalänk
Medlem
Skrivet av SOLID PC:

Härligt projekt! Och vad snyggt det blev!
Passar utmärkt till min logga

man tackar!

Permalänk

du fick ihop det riktigt bra till slut, följde din bygglogg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Groggopoulos:

du fick ihop det riktigt bra till slut, följde din bygglogg

Tackar! kul att du var med och följde

Permalänk
Medlem

Är detta inspererat av JayzTwoCents?

Visa signatur

“Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today”

-James Dean

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roaster:

Är detta inspererat av JayzTwoCents?

Faktiskt inte, förmodar att du syftar på Skunkworks?

Permalänk
Medlem

Ja jag syftar på skunkworks, det är ett fräscht bygge duvet

Visa signatur

“Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today”

-James Dean

Permalänk
Medlem

Se till att inte reaktor 4 inte exploderar bara

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Se till att inte reaktor 4 inte exploderar bara

Ska försöka men kan inte lova något!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zipmiX:

Jättesnyggt bygge och jag älskar gult och svart ihop (Gulsvart!) lol^^

Personligen gillar jag inte namnet Chernobyl, då jag kopplar det direkt till en enorm katastrof som tog många liv. Men som sagt bygget är kanonsnyggt.

Hur många liv är "många"? Det finns inga säkra siffror på hur många som dog 1986, FN säger 50, Greenpeace säger 200.000

Hur många döda av Tjernobyl?

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

TJERNOBYL / ЧЕРНОБЫЛЬ
Personligen skulle ja göra den sliten om det var plåtchassi få den rostig & få färgen att flagna, tänk S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl eller Call of Duty 4 Pripyat banan. kanske be nån man känner använda chassit som övningsmål med älgstudsare 7,62mm.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grönahunden:

TJERNOBYL / ЧЕРНОБЫЛЬ
Personligen skulle ja göra den sliten om det var plåtchassi få den rostig & få färgen att flagna, tänk S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl eller Call of Duty 4 Pripyat banan. kanske be nån man känner använda chassit som övningsmål med älgstudsare 7,62mm.

Kände inte att jag ville göra något sånt just för att jag ville ha en stilren utsida, men nästa projekt efter Vintage Reborn kommer faktiskt bli något i den stilen!

Permalänk
Skrivet av August L:

Kände inte att jag ville göra något sånt just för att jag ville ha en stilren utsida, men nästa projekt efter Vintage Reborn kommer faktiskt bli något i den stilen!

får vibbar av fallout 3 / new vegas på den som faen! du måste nästan ändra så det står "radiation king" istället för Grundig

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Skrivet av zipmiX:

Jättesnyggt bygge och jag älskar gult och svart ihop (Gulsvart!) lol^^

Personligen gillar jag inte namnet Chernobyl, då jag kopplar det direkt till en enorm katastrof som tog många liv. Men som sagt bygget är kanonsnyggt.

Att man skriver Chernobyl på datorn glorifierar ju inte det hela, finns ju massor av saker som handlar om död, det finns massor av bra filmer som handlar om död, det gör dom inte mindre bra
då kan du inte se bron över floden Kwai, enemy at the gates, eller Der untergang (undergången), K19 Widowmaker.
kan du spela spel ? Modern warfare, Call of duty. CSGO ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Snyggt! vad använde du dig av för sprayfärg när du moddade ringarna till Corsair fläktarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fromis:

Snyggt! vad använde du dig av för sprayfärg när du moddade ringarna till Corsair fläktarna?

Hagmans

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Snyggt bygge! Men hur kommer det sig att du inte vattenkylt grafikkorten?

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Snyggt bygge! Men hur kommer det sig att du inte vattenkylt grafikkorten?

Finns tyvärr inga full cover block till grafikkorten jag har men har planer på nytt projekt efter jag avslutar mitt nuvarande ändå.
Tack!

Permalänk
Medlem

Fantastiskt snyggt!

Visa signatur

R9 5950X| Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance K70

Permalänk

AIK :)!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mats76:

Fantastiskt snyggt!

Tack!

Skrivet av RedbullF1:

Haha

Permalänk
Medlem

Det ända jag har att antyda på här är att färgen på vätskan är inte alls den samma som resten av bygget

Visa signatur

“Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today”

-James Dean

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roaster:

Det ända jag har att antyda på här är att färgen på vätskan är inte alls den samma som resten av bygget

Det är tyvärr väldigt svårt att få en korrekt passande färg med färdigblandad vätska men jag tycker den passar bra

Permalänk

Uran grönt ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Hade faktiskt grön vätska förut innan jag bytte till Mayhems som liknar färgen något Finns bilder i loggen om du vill se.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Hur många liv är "många"? Det finns inga säkra siffror på hur många som dog 1986, FN säger 50, Greenpeace säger 200.000

Hur många döda av Tjernobyl?

Skrivet av Grönahunden:

Att man skriver Chernobyl på datorn glorifierar ju inte det hela, finns ju massor av saker som handlar om död, det finns massor av bra filmer som handlar om död, det gör dom inte mindre bra
då kan du inte se bron över floden Kwai, enemy at the gates, eller Der untergang (undergången), K19 Widowmaker.
kan du spela spel ? Modern warfare, Call of duty. CSGO ?

Edit: Nvm. orkar inte ens.

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

August jag älskar bygget har kollat på det ofattbart många gånger. Men jag har alltid tyckt att något är fel. Men idag fick jag syn på vad det var. Det är "R" i Chernobyl vid psu som jag har tyckt varit fel ser inte ut som det passar in med resten av texten. Annar 5/5

Permalänk
Medlem
Skrivet av FriZZco:

August jag älskar bygget har kollat på det ofattbart många gånger. Men jag har alltid tyckt att något är fel. Men idag fick jag syn på vad det var. Det är "R" i Chernobyl vid psu som jag har tyckt varit fel ser inte ut som det passar in med resten av texten. Annar 5/5

Kul att du har följt bygget! 1 annan person har faktiskt nämnt det men jag har ej reagerat på det. Hela texten är från samma font (rysk font), jag valde att inte ha ett bakåtvänt R för att det kanske skulle bli svårt att läsa snabbt, men tack för feedbacken!

Permalänk

Jag håller med alla andra, Biohazardmärket är det enda som drar ner betyget från en solklar 5a till bara en 3a, jag stör mig också lite på texten som kanske iallafall kunde ha få lite "rysstuk". Jag stör mig även på att plasten är spräckt en bit in på där loggan sitter.
Förstår självklart att allt detta kanske är något du har gjort med mening men vill man göra ett top-notchbygge så kanske man måste offra sig lite och go with the flow!

Visa signatur

Trololololol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯