Permalänk
Medlem

Har en likadan dator som du, min skärm har spruckigt på 5 ställen och gångjärnen är trasiga. Datorn överhettar och fläkten låter som en skördetröska så fort man slår på ett mer krävande program,

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Markie:

Har en likadan dator som du, min skärm har spruckigt på 5 ställen och gångjärnen är trasiga. Datorn överhettar och fläkten låter som en skördetröska så fort man slår på ett mer krävande program,

Låter som en vinnare!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

klart snyggt men lite platskrävade. men gillar dinlösning på problemet på ett enkelt o smidigt sätt

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem
Skrivet av LunatiXXX:

Dogge-e>> Jo prisett är såklart om det skulle vart en som beställde den från företagett Arbetstid och materialkostnad så skulle det bli den summan.
Jag gjorde den på kvällstid

Vi har gjort 2st skivtallrikar till en DJ i 40mm tjock granit dom skulle bara skäras ut runda med centreratt hål det gick på 3000kr då va det inge handarbete. Han måste haft kraftig drivning på skivspelarna, vägde säkert 6-7kg styck hehe
-----------

Det kan vara som ni säger att det inte är några 17-18grader. mitt program kanske visar fel (många givare visar felaktigt) men iannan visa det runt 45grader och nu 17-18 upp till 23-24grader om jag har mycke igång.
så skillnaden är iallafall stor. mot va det va inann. Och det va sommar när det kollades. inte vinter med öppen balkong dörr

Stenen är kall när det blåser hela tiden genom den och drar med den svala luften från stenenn. låter inte mycke, hörsknappt.

Är ni i skugga ute fast det är 28-29grader varm i skuggan så tar ni på en stor sten så är den kall. fast det är varmt ute. Men ligger solen på så är den varm. Samma i rummet solen ligger inte på kylaren utan det blåser hela tiden så den är kall fast det är varmt i rummet.

väger kanske 10kg

awesome, min laptop blir upp mot 80-90 grader, ligger på 50-60 i idle.. har ändå en kylare till den men den fungerar nog inte så bra?.. helt klar full pott från mig

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk

Sjukt snyggt och praktiskt, men dock inte så praktiskt att ha med sig :/

Visa signatur

Moderkort: Asus CG-8350, Intel i7-3770, Asus Nvidia GeForce 660 Ti 3 GB, 1 TB hårddisk, 12 GB DDR3
Skärm: BenQ XL2411T Tangentbord: SteelSeries 6GV2 Mus: SteelSeries Sensei Pro Fnatic Edition Musmatta: SteelSeries 4HD Headset: SteelSeries 7H Fnatic Edition Ratt: Logitech Driving Force GT

Permalänk
Avstängd

Denhär tråden hade jag inte sett!

Kul med sten! Jag har också länge önskat en fot av liknande sten till mitt blivande skärmställ.
----------------------------
(Till er andra, vill ni ha dildos i trä eller metall, plast osv kan jag tälja, smida eller svarva en åt er (svarven tar mer än en meter, sedan får vi göra utstick...), just dial the zero, jag kan skicka med expressgods så att ni får dem snabbt... Verkar vist vara ett stort sug efter dildos här av trådsvaren att döma... ) Ursäkta off topic...

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Exider12:

Nu gissar jag bara då jag inte har måtten, ser ut som 3 cm tjocklek. Ca 10-15 kg kanske?

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II