Tävla och vinn Geforce GTX 980 Ti G1 Gaming med Gigabyte

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Geforce GTX 980 Ti G1 Gaming med Gigabyte

Det är dags för en ny tävling på SweClockers. Den här gången har medlemmarna chansen att vinna ett exemplar av Gigabytes påkostade grafikkort Geforce GTX 980 Ti G1 Gaming.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ja men himla trevligt! Glad sommar på er!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem

Oj oj oj! Sign me up!
Har aldrig vunnit något, men man kan allt hoppas!

Vore riktigt najs att ha den här besten i datorn.
Den klockar ju bra som attan!

Tack för att ni anordnar sånt här!
Glad sommar på er

Visa signatur

Silverstone Raven RV03B-W Black | ASUS Sabertooth Z77 | NZXT HALE 90 1000W | Core i5 2500k @ 4.5 GHZ | 16GB Corsair VENGEANCE | 2xCorsair Force GS RAID 0 | 2TB Seagate Barracuda Green 5900rpm| EVGA GTX 980Ti SC+ ACX2.0 | Acer 27" Predator XB270HU G-Sync IPS 2K | Corsair K70 Cherry MX Red | Razer Deathadder Chroma | Philips Fidelio X2 + V-Moda Boompro

Permalänk
Inaktiv

Äntligen en tävling som inte är så jävla fånig...

Permalänk

Kul tävling!
Jag kom på en sak som jag faktiskt saknar på dagens grafikkort, så det här tar jag lätt (eller inte...)

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk

Alltid roligt med tävlingar!:) Synd att man är så värdelös på att komma på bra svar.

Visa signatur

Chass l Fractal design R4 l Gpu Msi Gtx 670 Power edition + Evga Gtx 670 l Nätaggregat Corsair HX 750w l Processor Intel core I7 3770k@5Ghz at 1.3V l Ram Corsair 16Gb l Ssd Intel 120gb l Moderkort Msi Z77 Gd 65 l Windows 7 l http://valid.x86.fr/qj1bmw

Permalänk
Snusfri

Roligt med tävlingar, lycka till alla som är med

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

Mycket trevlig tävling som gynnar Gigabyte i slutändan! Hoppas på att man tar hem denna skönhet, men chansen är väl rätt liten hehe!

Någon som vill dela med sig av vad de vill ha för någon funktion på nästa generations Gigabyte kort?

Visa signatur

CPU:AMD 7950X3D UV (Noctua NH-D15) GPU: Powercolor 7900XTX Red Devil UV MINNE:32gb 6000mhz CL 32-36-36-72 MODERKORT:ASUS x670e PRIME NÄTAGG:Gigabyte 1000w SSD: Samung 980 PRO 2TB m.2, SK hynix PC401 512gb m.2, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung SM871b 512GB, Samsung 830 256GB, Samsung 840 PRO 256GB CHASSI: Fractal Design Define R5 Titanium LJUDKORT: Creative Sound Blaster X4 HÖRLURAR: Beyerdynamics MMX300 V2OS: Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Shysst tävling!
Kul att slippa foto-editering för omväxlingsskull.

Permalänk
Medlem

Rolig tävling! Lycka till allihopa och glad sommar!

Visa signatur

Tripp-Ex

Permalänk
Medlem

För en gång skull hade jag en vettig och genomför bar idé att bistå med.

Permalänk
Medlem

Man vinner ju aldrig men vore kul om ni iaf presenterade vad det kom in för roliga förslag, utöver det som vinner

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Aldrig vunnit några större grejer än 1 kilo godis från karamellkungen när jag var typ 12-13 år gammal, skulle sitta fint med ett nytt grafikkort så att man kan maxa GTA V och andra spel..

Lycka till allesammans och glad sommar!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Dags för sommar o värme, synd att stackars datorn blir så varm bara :/
Ha de gött alla o skön sommar!
/exag

Visa signatur

Hej på dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Man vinner ju aldrig men vore kul om ni iaf presenterade vad det kom in för roliga förslag, utöver det som vinner

Ja!

Top 5 bästa förslagen vore kul att se!

Kanske dom 5 bästa kan få en godispåse eller nått

Permalänk
Avstängd

Att Sweclockers skulle sjunka så lågt att stänga ute deltagare ur tävlingar hade jag inte anat:

"Vi har upptäckt att du blockerar annonser. SweClockers.com finansieras av annonser och vi arbetar aktivt för att hålla dessa så relevanta och givande som möjligt. Vänligen stäng av blockeringen för att delta i tävlingen."

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av CFSsss:

Ja!

Top 5 bästa förslagen vore kul att se!

Kanske dom 5 bästa kan få en godispåse eller nått

jag vill ha en sweclockers kaffemugg!

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Skulle nu jag vinna, så kan jag också ta en sån där kaffemugg!

Mitt ATi 4870x2 med artefakter klarar sig nog ett par år till med lite mer volt och en bakning!

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Att Sweclockers skulle sjunka så lågt att stänga ute deltagare ur tävlingar hade jag inte anat:

"Vi har upptäckt att du blockerar annonser. SweClockers.com finansieras av annonser och vi arbetar aktivt för att hålla dessa så relevanta och givande som möjligt. Vänligen stäng av blockeringen för att delta i tävlingen."

Vill du inte se på reklam behöver du inte delta i tävlingar heller. Du bidrar inte till Swec överlevnad så då har du ingen rätt att klaga.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Ah äntligen en tävling jag kunde ge mig in i (tror det blir min 3e på 10 år nu). En bra produkt och en bra idé dök upp i huvudet. Mitt 770 2GB behöver uppgraderas.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 9600X, 32GB@6000MHz DDR5 & Nvidia RTX 5070

Permalänk
Medlem

Jag antar att det var seriösa förslag som menades... "Bundles med hörselkåpor från Clas Ohlsson" var den spontana tanken, men avstod

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av RasmusC:

Mycket trevlig tävling som gynnar Gigabyte i slutändan! Hoppas på att man tar hem denna skönhet, men chansen är väl rätt liten hehe!

Någon som vill dela med sig av vad de vill ha för någon funktion på nästa generations Gigabyte kort?

Vet inte hur bra det skulle fungera men om de skulle kunna sätta dit samma fästen som till exempel socket 2011-3 eller så. Så att man kan montera vanliga CPU kylare på GPU. Det vore fränt!

Permalänk
Medlem

Drog till med nåt halvdant, tror inte jag vinner men får väl önska god lycka till er som har bättre ideer

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 7900 XTX / 2TB SSD / Arch Linux
Server 1: i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox
Server 2: i5-6500T / 32GB RAM / 1TB SSD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Kommer inte in på den fullstora sidan från mobilen 😖

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Antar att det ska vara seriösa förslag då eller går det att skoja till det kanske?

Skrivet av PowerNet:

Det är alltså att sjunka lågt att få folk att sluta blockera reklam som är deras inkomstkälla? Nej fy vilka bovar! Det är minsann en mänsklig rättighet att få allting gratis!

Permalänk
Avstängd

Om jag mot ALL förmodan skulle vinna.. så skänker jag det till någon som verkligen behöver en uppgradering och bidrar till swec på ett positivt sätt. Kanske en AMD-entusiast, vem vet?

Skrivet av Friterad:

Antar att det ska vara seriösa förslag då eller går det att skoja till det kanske?

Funderade också en stund på det men fick inte känslan av att humor var uppskattat av den lite torrt hållna tävlingsbeskrivningen..

Permalänk
Medlem

Gah, jag har ju tre saker som jag skulle vilja ha.... får man fylla i fler förslag än ett, eller blir man diskad då?

Permalänk
Medlem

Skulle man mot förmodan vinna ett så vette ju tusan vad man gör... hoppar jämfota runt huset 2 varv?

Visa signatur

<<< Ryzen 5800X w/ CM ML240R RBG w/ 2x Noctua 120mm - ASUS B550-PLUS Prime - ASUS RX 9070 XT PRIME OC 16GB - Kingston 32GB 3600Mhz DDR4 RBG - 2x1TB M.2 SSD, 2x500GB SSD 2.5" - TUF Gaming 1 000W Guld Modular >>>

<<< Fractal Design Define C Tempered Glass + 1x 120mm + 2x 140mm Fractal Fans >>>

<<< LG UltraGear 27GP850-B 27" @ 1440p 165hz IPS + 2x AOC Q27V4EA 1440p 75hz IPS >>>

Permalänk
Medlem
Skrivet av bushkalle:

Skulle man mot förmodan vinna ett så vette ju tusan vad man gör... hoppar jämfota runt huset 2 varv?

3 varv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av davvarn:

Aldrig vunnit några större grejer än 1 kilo godis från karamellkungen när jag var typ 12-13 år gammal, skulle sitta fint med ett nytt grafikkort så att man kan maxa GTA V och andra spel..

Bättre, eller iaf roligare, än vad jag vann när jag var 10 ish år. Ett komplett borrmaskins set. Jätte roligt för en 10 åring... Riktigt bra topp vinst på en skolavslutning, precis vad alla 10 åringar önskar. [/sarkasm]

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.