KÖPES: gtx 580, ssd 120 -250gb mobo 1155

Permalänk
Medlem

KÖPES: gtx 580, ssd 120 -250gb mobo 1155

Hej vänner. Eftersöker följande komponenter till ett bygge.

GTX 580 gpu el liknande.
1155 moderkort som stödjer överklockning, inget krav på sli stöd då enbart en gpu ska köras.
En billig SSD disk. 120 till 250gb.

Bor i sthlm men kan överväga att köpa och betala frakt vid en shysst deal. Inga drömpriser tack.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en ASUS GTX 580 och ett Gigabyte P67A-D3-B3 du kan få för säg, 1000kr? I Stockholm då, så du kan hämta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

hej

@SeeKer3Million: Tja!

Har du överklockat med det MOBOt? CPUn då tänker jag på främst

Googla lite snabbt verkar ju gå men inte altl för insatt vilka som går att klcoka med, vet att polarn hade ett mobo som hette B6 något och den gick inte att klocka med, multipliern va låst på en hastighet.

Vart i sthlm bor du?

Mvh Solidar

Permalänk
Medlem
Skrivet av solidar:

@SeeKer3Million: Tja!

Har du överklockat med det MOBOt? CPUn då tänker jag på främst

Googla lite snabbt verkar ju gå men inte altl för insatt vilka som går att klcoka med, vet att polarn hade ett mobo som hette B6 något och den gick inte att klocka med, multipliern va låst på en hastighet.

Vart i sthlm bor du?

Mvh Solidar

Har aldrig provat att överklocka med det, men vad jag vet så ska väl P67 funka. Bor på Reimersholme på söder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Har aldrig provat att överklocka med det, men vad jag vet så ska väl P67 funka. Bor på Reimersholme på söder.

Du har PM!

Permalänk
Medlem

Samsung 840 Pro 128gb 700kr

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem

Du har PM!

Permalänk
Medlem

Har nu köpt mobo och gpu av herr seeker3million. Nu söker jag enbart en billig ssd för max 500kr. Mvh solidar