webbläsare och sortering

Permalänk
Avstängd

webbläsare och sortering

Hejsan jag har ju den nya webläsaren och google chrome på datorn men jag undrar om det går att sortera bokmärken och kunna skapa en mapp som man kan låsa med ett lösenord.

Om vi säger tex att föräldrarna kommer och man har innehåll som man inte vill att folk ska kunna komma åt!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av killeralpha:

Hejsan jag har ju den nya webläsaren och google chrome på datorn men jag undrar om det går att sortera bokmärken och kunna skapa en mapp som man kan låsa med ett lösenord.

Om vi säger tex att föräldrarna kommer och man har innehåll som man inte vill att folk ska kunna komma åt!!

Kör inlogg på chrome men att den inte kommer ihåg ditt pass, lär väl hålla nyfikna föräldrar borta

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4

Permalänk
Avstängd

Det var inte riktigt svaret på min fråga eller hur

Permalänk
Medlem

Du kan skapa en ny mapp genom att högerklicka på bokmärkesfältet och välja "Lägg till mapp ...". Det finns inget sätt inbyggt i chrome att skydda bokmärken med lösenord men detta tillägg kan vara något av intresse https://chrome.google.com/webstore/detail/secure-bookmarks/le...

Permalänk
Medlem

Är tveksam till att någon gjort en sådan funktion till Edge (den nya webbläsaren) och kan inte heller hitta någon efter en snabb google sökning på "password protect edge bookmarks"

Permalänk
Rekordmedlem

Det går att exportera bokmärkena och sen är det väl rimligt enkelt att sortera dem när de är i "textform" men hur man låser dem vet jag inte, varken Chrome eller Edge är ju särskilt avancerade webbläsare utan vill man ha avancerade funktioner så är det Mozillacaserat som gäller.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.