Intressekoll Diablo 3 Collectors Edition

Permalänk
Medlem

Intressekoll Diablo 3 Collectors Edition

Då denna marknad/forum är helt fantastisk så tänkte jag smälla upp en liten diskussion för den villige.

Min pjäs är självklart oöppnad. Jag har lite problem att uppskatta värdet men har konstaterat att den är lite halvsvår att få tag i.

Fritt fram för diskussion och värdering!

Sen har ju jag varit ett obotligt "Diablo-fan" sedan ettan och spelade kanske tvåan lite för mycket i mina yngre dagar. Dom flesta av oss hade ju kanske mer att önska ifrån Blizzard. Men i och med att detta kanske nu bara blivit ett samlarobjekt så spelar det ingen roll.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Åååh ett stort vill-ha på denna asså...

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk

Folk begär runt 3000:- för dom, men dom säljs frekvent för 2000-2500. Har 2 oöppnade själv och sålt en för 2500:-. Så ungefär där ligger värdet.

Permalänk
Medlem

Ok. Det låter ju rimligt.

Permalänk

Om du har möjlighet att avvakta med försäljning så är detta en typisk som kan bli värdefull.
Skulle uppskatta värdet till en 25k om ca 10-15 år

Permalänk
Medlem

Det ända som är synd med dessa nu är att eftersom du inte aktiverat den inom ett visst datum från release så är det några saker du inte får på din gubbe ingame, kommer ej ihåg vad det var men läste om det i samband med releasen.

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_maffia:

Om du har möjlighet att avvakta med försäljning så är detta en typisk som kan bli värdefull.

Jag har svårt att tro att det skulle stiga i värde så pass mycket

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_maffia:

Det tror jag också blir lite svårt. Men visst, kan ju stiga lite iaf.

Permalänk
Medlem

Ni har sett WoW vanilla collectors edition som är oöppnade va? 30k säljs de för på ebay..

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz 64GB | Corsair RM1000X
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Ni har sett WoW vanilla collectors edition som är oöppnade va? 30k säljs de för på ebay..

Haha VA!?! Sedärja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av corzion:

Haha VA!?! Sedärja!

På ebay åtminstone, vet väl dock inte om folk faktiskt köper det Men finns inga billiga iallafall..

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz 64GB | Corsair RM1000X
Citera för svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mr_maffia:

Det betvivlar jag starkt.

Skrivet av ZyntaaX:

Är du säker på att de säljs? Bara för att någon lagt upp något och begär något på eBay är inte det samma som att de säljs. Är själv skivsamlare (musik) och sett totala ockerpriser på eBay, det senaste någon som begärde €405 för en skiva som finns att köpa ny från bandets egna hemsida för €14

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Är du säker på att de säljs? Bara för att någon lagt upp något och begär något på eBay är inte det samma som att de säljs. Är själv skivsamlare (musik) och sett totala ockerpriser på eBay, det senaste någon som begärde €405 för en skiva som finns att köpa ny från bandets egna hemsida för €14

"På ebay åtminstone, vet väl dock inte om folk faktiskt köper det Men finns inga billiga iallafall.. ;)", skrivit av mig ovan din post

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Intressant att se om du får napp.

Själv sitter jag på en oöppnad Age of Conan box som har 7 år på nacken och ligger förvarad i garaget. Dyraste spelköpet jag någonsin gjort och det i särklass dummaste

Permalänk

age of conan

@serdyllon: är det collectors edition? jag har en öppnad collectors, blev erbjuden 800 för den. så det dubble borde du i dagsläget kunna få utan problem av rätt pesron

Permalänk
Medlem

@Mr_maffia: 800 för en öppnad AoC collectors? Borde sälja min isf

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9