Nån som vill lira Star Wars: Battlefront?

Permalänk
Medlem

Nån som vill lira Star Wars: Battlefront?

Tjena,

Jag är 29, lirat BF3 väldigt mycket, gillar shooters generellt men kanske inte CS:GO då det blir lite väl lång startsträcka för mig..

Då till frågan, jag köpte Star Wars: Battlefront och var sjukt peppad, men insåg ganska snart att spelet är helt platt och fruktansvärt tråkigt.. I hopp om att lyfta situationen lite grann tänkte jag fråga här om nån/några vill vara med o lira lite, kanske blir roligare?

Jag har naturligtvis mic, skype, installerar vad som krävs annars..

Adios!

Permalänk

@Mushuu: Du är inte sugen på att spela lite bf3/bf4 istället då ? Jag har med varit inne på att börja spela battlefront, men tunt i plånboken nu efter ett gtx 980 Ti köp så får hålla tillgodo med det man har : )

Permalänk

ja kör bf4, köpte de här prisnednedsatt till 250 kr för alla uppdateringar och så, men de blir lite småtråkigt att spela själv... sugna?

Visa signatur

Quad Q6600@ 3.2 ghz 24/7 lappad IHS --=-- Scythe Infinity --=-- Asus P5W DH Deluxe --=-- Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 3072MB CL4 --=-- ¤4870X2 @ orginal --=--corsair 750w --=--2Tb hårddisk --=-- SAMSUNG 226bw (S)

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Du får gärna lägga till mig på Origin. "Don_Larzone" heter jag där.
Lirar inte allt för ofta då jag tycker det är piss att spela såna här spel själv. Har även egen TS3 server med diverse kanaler för spel.
Äger även spelen BF3/BF4 för övrigt.

Permalänk
Inaktiv

Zenyxz på origin om du behöver en till att spela med.