Okunnig med bygge av en grym dator

Permalänk
Skrivet av BlanC91:

Hehe ska jag vara ärlig så tänkte jag inte riktigt klart utan bara tyckte det såg koolt ut.. Men efter senare omtanke så ändra jag mig till en Fractal Design Define R5 Fönster Titanium

Jag valde istället Fractal Design R5 Titanium med fönster.. @Solomon Vilken EVGA? Vet så lite om sånt så undrade vilken skillnad det är på respektive nätagg?

Men hoppas att det nu blir bra med denna ändringen? Men kommer jag kunna köra Ultra 1080p 60+FPS (stadigt) med denna kit? På spel som GTA V, BF4 BF hardline, Evolve, CS GO etc?

Tack en än gång för er hjälp!

Tycker att du ska stå på dig lite, om du verkligen tycker att Fractal design är ett bätre val så kör på det! Men om du nu verkligen gillar designen på ett specifikt chassi är det ingen som kan rekommendera ett "bättre" eftersom att då kommer till en sorts konst. Själv har jag en BitFenix Colossus white blue window, inte alls ett av de bättre att bygga ett system i men personligen finns det inget snyggare.

För övrigt hade någon synpunkter på nätagget och Sweclockes sätter toppklass på Corsairs RM x Serien, i alla fall 750 så va inte orolig det e super

Visa signatur

| MB: ASRock Extreme 9 | CPU: i7-4790K | CPU-Kylare: Coolermaser Nepton 240M | GPU: SLI Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 3,5GB | PSU: Corsair RM1000 80+ Gold Certified | RAM: Corsair Vengeance 16GB 2x8GB 1600MHz | Lagring: Samsung 850 EVO 500GB | Chassi: BitFenix Colossus Window Blue | Skärmar: 3st VG248QE (144Hz), Samsung 42 Tum LED | Mus: Corsair RGB M65 | Tanjentbord: Corsair RGB K70 |

Permalänk
Medlem

Hej,

Nu har jag köpt http://www.inet.se/kundvagn/visa/8781288/slutgiltiga och undrar nu vad för bildskärm jag ska köpa till denna? Behöver inte vara den DYRASTE utan bara den gör sin grej och ser bra ut när man spelar. Hörde att man ska köra på 144 Hz men vet inte va det ska betyda?

Tack på förhand!
BlanC