Permalänk

Bärbara datorer

Säljer två bärbara datorer.

En Acer Aspire V3 15.6".
Specifikationer:
CPU: Intel Core I7-3612QM 2.1GHz Turbo Frequency 3.1GHz Fyrkärnig, Hyperthreading 35W TDP
Minne: 8GB DDR3
GPU: NVIDIA GeForce GT730M
Hårddisk: 1000GB HDD
Skärm: 15.6" 1920 x 1080 Matt, HDCP, Bländskydd, LCD, LED
Minneskortsläsare: SD, Memory Stick, MMC, xD
Batteri: 48Wh, 6-cell litium jon, cirka 4 h batteritid
Vikt: 2.6kg
Material: Plast
Operativsystem: Windows 10

Övrigt: USB 3.0, HDMI, Löstagbart batteri, DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM, fullstort tangentbord med numpad, Gigabit Ethernet, 802.11n, Bluetooth 4.0 HS, 802.11b, 802.11a, 802.11g

Klarar spel och film alldeles umärkt. Fortfarande väldigt snabb och bra prestanda i dagens mått mätta, lite repig efter naturligt slitage. Nypris: 8900:- / Gaming, speldator, laptop, arbetsdator.

Pris: 3500:- eller bud.

Och en Lenovo IdeaPad Yoga 2 Pro
Specifikationer:
CPU: Intel Core I5-4200U 1.6GHz Turbo Frequency 2.6GHz Tvåkärnig, Hyperthreading 15W TDP
Minne: 8GB DDR3
GPU: Intel HD Graphics 4400
Hårddisk: 128GB SSD
Skärm: 13.3" 3200 x 1800 QHD+ IPS wide-view display med 10-point multitouch
Minneskortsläsare: SDHC, Multi Media Card
Batteri: 4-cell Li-polymer, cirka 5-6 h batteritid
Vikt: 1.39kg
Material: Aluminium, Plast, Gummi
Operativsystem: Windows 10

Övrigt: Bakgrundsbelyst tangentbord, Går att vika ihop till en surfplatta och då stängs tangentbordet av så man inte råka skriva massa när man håller i den, Power och volymknappar på sidan så att dom kan användas i alla lägen

Saknar en skruv på undersidan efter en service, lite repig på undersidan efter naturligt slitage, annars är det inga problem med datorn. Originalkartong och dokumentation finns. Nypris: 12490:- / Ultrabook, touchskärm, 2-IN-1 laptop

Pris: 5000:- eller bud.

Båda datorerna säljes med en nyinstallerad kopia av Windows 10. Kan skickas mot fraktkostnaden. Jag finns i Karlstad och Östersund.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem

3000+ frakt för laptop nummer 1

Permalänk
Medlem

3500 + frakt för acer

Permalänk
Medlem

3600 + frakt acer

Permalänk

Budgivningen för Acern avslutas på söndag klockan 20.00!

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem

4000kr för dator 2

Permalänk
Skrivet av phlfztdt:

4000kr för dator 2

Hej! Förlåt för sent svar. Jag hade en till intressent som skickat PM. Men han verkar inte svara något mer så du kan få köpa datorn. Känner du att du behöver originalförpackningen? För jag har den hos mina föräldrar och i så fall får dom skicka det till mig. Annars kan jag skicka den i någon annan kartong till dig.

Hälsningar Johan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@törnvall:
Hej! Hade du svarat igår hade jag köpt den, åkte och köpte lenovo yoga pro 3 idag för 8990 istället, var lite otålig Ska testa denna någon dag och se ifall jag lämnar tillbaka den(lite klen processor), isf är jag intresserad och hör av mig här ige. Mvh Philip

Permalänk
Skrivet av phlfztdt:

@törnvall:
Hej! Hade du svarat igår hade jag köpt den, åkte och köpte lenovo yoga pro 3 idag för 8990 istället, var lite otålig Ska testa denna någon dag och se ifall jag lämnar tillbaka den(lite klen processor), isf är jag intresserad och hör av mig här ige. Mvh Philip

Attans då! Hehe, var det modellen med Core i3? Ja hör av dig om det blir så! Hälsningar Johan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@törnvall: Nej core m 5y51, inget för Android stuido som är superduper segt och tungt. Visste lite på förhand att den är ganska svag, men ville ändå testa.

Permalänk
Medlem

@törnvall: Hej igen, hör av dig till mig via sms på 0725196006 så ska vi se om vi kan göra upp en affär? Behöver nog mer krut än denna core m processorn.

Mvh Philip