Beats Studio Wireless brus

Permalänk
Medlem

Beats Studio Wireless brus

Hej

Någon som vet om det ska "brusa" eller mer låta som att det blåser i hörlurarna i Beats Studio Wireless (väldigt irriterande ljud)? Det låter hela tiden när dem är på. Både när kabel är inkopplad och när bluetooth är på. Jag hör det inte när musiken är tillräckligt hög. Min första tanke är att det kan vara vad dem kallar "Adaptive noise canceling" som gör att det låter.

Mvh

Permalänk

Har själv haft ett par sådana (dock trådburna) och upplevt samma problem och min polare som har likadana som dig, upplever samma sak. Beror antagligen på brusreduceringen. Själv sålde jag mina efter ca ett år då jag störde mig för mycket på det, och köpte ett par B&W P7. Om du har pengarna kan jag verkligen rekommendera dessa lurar istället, mycket mer ljud för pengarna jämfört med Beats!

Visa signatur

MK ASRock Z87 Pro 4 LGA 1150, Intel® Core i5 4670K 3,4Ghz, Corsair 4GB (2-KIT) DDR3 1600MHz, SSD 250GB Samsung 840 EVO, Basic, 1TB Western Digital Caviar Blue 6Gb/s, ASUS GeForce GTX 770 2GB DDR5, CM B700 700W, Kab Fractal Design Core 3000 USB 3.0