Vad får man för ett ps3 idag?
Tjo, har hamnat i lite ekonomiskt trubbel och tänkte därför eventuellt sälja av mitt gamla ps3 som väl egentligen mest står och samlar damm nu för tiden. Men frågan är vad ett sådant är värt? Har kollat Blocket och Tradera men det förstnämnda är lite intetsägande ty man inte vet ifall folk faktiskt får det sålt osv, och på Tradera är det inte så många bud på ps3 generellt. Alternativt att det är för långt kvar till deadline för att man ska kunna få en bra fingervisning.
Hur som helst. Det jag äger är alltså den gamla 40gb reliken (som vad jag minns var det billigare alternativet till den bakåtkompatibla 60 giggarn, inköpt 2007/2008 någon gång), dock uppgraderad till 320gb vid något tillfälle på vägen.
4 handkontroller
Spel:
CoD: MW2
GH Metallica (+ 2 gitarrer)
GH 3: Legens of Rock
Killzone 2
L.A Noire
Assassins Creed Brotherhood
GTA IV
GTA V
Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Metal Gear Solid: HD Collection
LittleBigPlanet
Red Dead Redemption
Last of Us
Dead Space
Sen har jag även de fantastiska och värdefulla titlarna
FIFA 08, FIFA 09 samt NHL 10/12/13
Sedermera ligger det lite fler titlar på konsolen:
Street Fighter 2 HD Remix Turbo
Castle Crashers
Bioshock Infinite
Uncharted 2
Tomb Raider
FIFA 15
Men med dessa vet jag inte hur det blir. Vill väl egentligen göra någon form av fabriksåterställning, men om man kan göra detta men låta spelen vara kvar så är ju det nice.
Hur som helst, vad är paketet värt numer? Tror ni man kan få 1500-2000? Fått uppfattningen av att intresset för ps3or är ganska svalt generellt?
Mvh!