Köpes intern DVD Spelare till Asus k52jt

Permalänk

Köpes intern DVD Spelare till Asus k52jt

Vill gärna få tag på en intern DVD spelare till en Asus k52jt då det fastnat en skiva i min så den inte går att få upp.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5 6600k@Stock | Corsair H110i GTX | Asus Z170-A | Samsung EVO 250gb x3 | Fratcal Design Define S | 32GB DDR4 2666Mhz |Evga geforce gtx 1070 ftw

Permalänk
Medlem

möjlighet att kolla hur den ser ut?
unik på något vis? annars så kanske det kan vara värt att titta på Ebay.

har annars interna CD-läsaren från en 2540p HP (såg liknande/likadan ut efter en snabb googling)
den åkte ur när jag bytte ut den till en SSD och fungerar finfint (hållaren från Ebay-kina)

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Vive la liberté!

Är en standard 12.7mm. Du kan inte bara skruva av skalet på ovansidan och rensa bort? Annars är det bara att dra loss plastfronten, skruva av fästena och sätta på en annan valfri 12,7mm DVD-brännare.

Eller
http://www.ebay.co.uk/itm/Asus-K52JT-SATA-CD-RW-DVD-RW-Multi-...

För 2540p är det en 9,5mm och den är för tunn.

Permalänk
Skrivet av Bellerefon:

möjlighet att kolla hur den ser ut?
unik på något vis? annars så kanske det kan vara värt att titta på Ebay.

har annars interna CD-läsaren från en 2540p HP (såg liknande/likadan ut efter en snabb googling)
den åkte ur när jag bytte ut den till en SSD och fungerar finfint (hållaren från Ebay-kina)

Kan ta ur den imorgon och mäta lite kollat på ebay men tänkte att nån kanske ändå hade en på Swec

Skrivet av Apanx:

Är en standard 12.7mm. Du kan inte bara skruva av skalet på ovansidan och rensa bort? Annars är det bara att dra loss plastfronten, skruva av fästena och sätta på en annan valfri 12,7mm DVD-brännare.

Eller
http://www.ebay.co.uk/itm/Asus-K52JT-SATA-CD-RW-DVD-RW-Multi-...

För 2540p är det en 9,5mm och den är för tunn.

Har försökt men verkar ändå inte funka. Tänkte kolla först om nån på swec hade en liknande annars så köper jag en från Ebay

Visa signatur

i5 6600k@Stock | Corsair H110i GTX | Asus Z170-A | Samsung EVO 250gb x3 | Fratcal Design Define S | 32GB DDR4 2666Mhz |Evga geforce gtx 1070 ftw

Permalänk
Medlem

Jag kanske har en... Ska kolla när jag kommer hem. Glad påsk från Kumla