Logitech g933 wireless
Köpte Logitech g933 för 2 dagar sedan. Uppstod problem redan från första början.
Jag har fått det trådlösa att fungera två gånger utav MINST 30 försök. Vet om att headsetet har laddat batteri då jag kan lyssna genom AUX 3.5mm kabel samt den röda knappen på micken lyser för att indikera att den är avstängd.
Jag har testat att resetta adaptern, ominstallera all programvara (Står att det är någon 'driver' som inte kan installeras men haft igång wireless 2 gånger trots det) samt testat alla olika USB portar jag har i datorn. Har tagit bort sladden till batteriet för att starta om det helt, dock finns det ström. Annars skulle inte ljudet samt micken kunna lysa.
Går man inte på Logitechs "Logitechs gaming software" står det enbart "Väck eller starta enheten". Har genom allt jag kunnat läsa hitills inte fått enheten att ens lysa mer än de två gångerna jag fått ljudet att fungera. Senaste gången jag fick dem att starta ville jag ändra om deras "sleeping mode" från 5 minuter till never för att den inte skulle stängas av. Fick uppdatera hela softwaren och efter det har det ej gått att starta dem igen. Oavsett vad jag än gör med power knappen så händer inget, börjar inte lysa, startar inte upp i Logitech Gaming Software men lyset på micken fortsätter aovsett vad.
Vad är det mer jag kan göra för att få dem att fungera? Jag köpte dem för att kunna ha trådlöst. Funkar det inte lämnar jag tillbaka dem och begär pengarna tillbaka.
Så, vad är det jag kan göra för att fixa problemet?