Permalänk

MSI GTX 970 gaming 4G

Hej säljer nu mitt gtx 970 jag köpte i december månad 2015. Säljes p.g.a. uppgradering till pascal.
Kortet har ej klockats utan körts i stock sedan inköp. Jag dammar av kortet innan försäljning och lägger det i dess originalförpackning med alla tillbehör.

Jag tänker mig 2200:- som köp nu pris för kortet men kom med bud, (skambud undanbedes)

Upphämtning prioriteras och föredras men kan tänka mig skicka det på vilkor att ni betalar för frakten.

Jag förbehåller mig rätten att dra in annonsen om jag inte är nöjd med buden och att sälja till den jag själv väljer.

Betalning med swish som gäller.

Buda på

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000:-

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk

1500 plus frakt bjudet.

Visa signatur

ASUS RTX 5080 OC Prime
Skärm: LG 32 OLED", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Skrivet av MauseRR:

Bjuder 1000:-

Skickades från m.sweclockers.com

Skambud undanbedes och du lägger 1000kr, hur är du funtad människa?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Def_Dog:

Skambud undanbedes och du lägger 1000kr, hur är du funtad människa?

var inte det bara ett startbud? det är ju forts upp till köparen att ge det bud han tycker produkten är värd, samtidigt som säljaren därefter bestämmer vilket bud som blir det vinnande budet.. har jag missat ngt?

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

@Def_Dog:

Har du missat Pascal lanseringen helt och hållet?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ruzikx:

@Def_Dog:

Har du missat Pascal lanseringen helt och hållet?

Ja för när 9-serien kom så kastade ju alla sina 780Ti ut genom fönstret så man bara kunde gå och plocka ett, varenda soptunna var full med värdelösa 7-serien kort och man kunde plocka hur många man ville på tippen, eller? Och amd 290X blev ju värdelösa när 390X kom med dubbelt ram, och de båda blev helt värdelösa när Fiji-korten kom ut.

Permalänk

Kan vi hålla annonsen fri från massa onödigt tjafs, ni är välkomna att buda men kan vi hålla den fri från annat onödigt?

edit: Bud noterade men hoppas på högre

Permalänk

Har fått bud på 2000kr personen i fråga kan dock inte betala just nu, så om någon budar över leder den.

Prisändringar
Permalänk

2000:-

Visa signatur

Laptop Asus G18 (G814JZ-N6034W)
Intel Core i913980HX 24 st kärnor ((8P 5.6GHz + 16E 2.2GHz) Antal trådar 32 st
Nvidia GeForce RTX 4080 2330 MHz12 GB, TDP 175w
Ram 32 GB, ((2 x 16GB))DDR5 SO-DIMM (4800 MHz)

Permalänk

@Hatesunday: Har som sagt ett bud på 2000 kr redan och förhåller mig till detta, om du vill ha det får du buda högre.

Så länge annonsen är uppe är kortet inte sålt ännu.