Tävla och vinn Be Quiet Dark Base 900

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Be Quiet Dark Base 900

Tyska Be Quiet arrangerar en tävling för SweClockers medlemmar, där tre lyckligt lottade ska kamma hem bolagets senaste flaggskeppschassi Dark Base 900 med modulär uppbyggnad.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Yaay för tävlingar och dåliga motiveringar till vinst (min är nog sämst, så dålig på sånt, dålig på det mesta egentligen)

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för det här ;D Har länge behövt ett nytt chassi, och nu har vi alla chansen!

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

@RainesX: Nu ska vi inte vara såna! Alla är vi bra på nånting, även om vi själva inte vet om det:)

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av Pronix:

@RainesX: Nu ska vi inte vara såna! Alla är vi bra på nånting, även om vi själva inte vet om det:)

Helt rätt inställning, det gillas!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Fan va snyggt det svarta Dark base PRO 900 var! Vattnas lite i munnen!

Skrivet av RainesX:

Yaay för tävlingar och dåliga motiveringar till vinst (min är nog sämst, så dålig på sånt, dålig på det mesta egentligen)

Att göra andra bättre kan ju också vara en talang Bäst är man sällan men hyffsat bra är de flesta i många grejer!

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk

Gött! jag hade verkligen behövt ett nytt chassi igen.

Fick gå tillbaka till mitt cheiftec dragon

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Fan va snyggt det svarta Dark base PRO 900 var! Vattnas lite i munnen!

Att göra andra bättre kan ju också vara en talang Bäst är man sällan men hyffsat bra är de flesta i många grejer!

Yupp! Någon måste ju få er andra att se bättre ut
Yes! jag är bäst på något XD

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RainesX:

Yaay för tävlingar och dåliga motiveringar till vinst (min är nog sämst, så dålig på sånt, dålig på det mesta egentligen)

Jag trodde också att jag var dålig på sånt ända tills jag vann en xbox one i swecs julkalender, kan jag vinna med mina motiveringar så kan alla vinna, det gäller bara att vara envis och tävla i många många år

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Ännu en tävling man kan delta i, i hopp om att vinna något. Kanske blir en trisslott nästa gång jag går och handlar med, man vet aldrig :).

Permalänk
Medlem

Åååh vad jag vill ha detta chassi... Motivering motivering motivering... Hmmm

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Medlem

Funkar inte att klicka i ringarna på frågorna.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem

@lucaz:
stäng av adblockern

Permalänk
Medlem

Kul med tävling. Även om jag ej vinner ser jag fram emot vinnande bidrag, folk här brukar vara roligt påhittiga

Visa signatur

Byter komponenter för ofta

Permalänk
Snusfri

Roligt med tävling.
Lycka till alla som deltar, dock så hoppas jag att jag vinner såklart

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

jag är inte bra på något men hyffsad på allt! Pappa behöver ett nytt chassi

Permalänk
Medlem

jobbigt om man skulle vinna... gillar inte glas och massa bling bling lampor, men QI till min Lumia samt en PWM hub är ju mumma

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Medlem

Alltså Be Quiet växer och växer. Diggar verkligen utseendet mer och mer, och den här besten är fan versatil till max.

Permalänk
Medlem

@str8forthakill: Har redan provat att stänga av adblock

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Skrivet av lucaz:

@str8forthakill: Har redan provat att stänga av adblock

det lilla orange hjärtat under ditt namn visar om du har adblocker avstängd på Sweclockers
har du något annat igång noscript ? eller annat addons ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

lycka till medtävlare! må bäste motivation vinna

Visa signatur

Stationära: Chassi: Fractal Design Define R4 Svart Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K Kylning: Thermalright true spirit140 power Ram: HyperX 16GB 2133MHz GPU: Asus GTX 1070 FE Lagring1: 120GB Sanddisk Extreme Lagring2: WD Black 1TB PSU: Fractal Design Integra 750W Kringutrustning: Corsair H2100 Corsair K70 RGB Razer Deathadder Logitech Z Cinema Benq 24" XL2411 Bärbar: Lenovo Y50-70 Konsol: Playstation 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

Åååh vad jag vill ha detta chassi... Motivering motivering motivering... Hmmm

Där har du din motivering mer behöver det inte vara

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

@Grönahunden: Japp. Glömde av att jag hade på Ublock med.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Då har man skickat in bidraget. Hoppas självklart på vinst, men önskar alla lycka till!

Chassit ser riktigt häftigt ut, men lyckas inte hitta någon Sweclockers recension på chassit. Om det finns en så skulle vara trevligt om någon kunde länka till den. Om det inte finns så tycker jag det är lite märkligt, borde bett att få en testex speciellt om man ska promota en tävling.

Permalänk
Medlem

Glömde att skriva en sak tror jag
I mitt chassi fick man 3 fläcktar som stod skulle vara tysta men var väldigt högljudda:\

Lycka till allihopa:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej, har vinnarna presenterats ännu?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Badgez:

Hej, har vinnarna presenterats ännu?

Mvh

Tävlingen pågår till och med 22 juli så förhoppningsvis inte :3

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy