Tecknade ett abbonemang med en Xperia XP, misstag?

Permalänk
Medlem

Tecknade ett abbonemang med en Xperia XP, misstag?

Min gamla Xperia ST26i sa hej då innan idag så det naturliga var att gå in och kolla på mobiltelefoner, vilket resulterade i att jag nu sitter med ett abbonemang med Mobil hos Comviq med en Xperia XP för 385 kr i månaden (Mobil + Fast pris).

Vet inte vad som hände med min förmåga att kolla upp mobilen innan jag tecknade abbonemanget och nu i efterhand
när jag har läst runder om telefonen och hur mkt bättre Galaxy S7 ska vara i jämförelse så börjar jag ångra mig.

Hade kunnat få en S7 Edge för 30kr mindre i månaden eller en normal S7 för 10kr mer i månaden och jag känner mig
pantad nu i efterhand då jag tänkte ''Har alltid haft Xperia och dom har varit hur bra som helst, så bättre att köra på det jag känner till).

Gjorde jag ett dumt val i jämförelse med vad jag hade kunnat få för bara en liten summa mer?
Och har ni också någon punkt där ni kollar upp fakta/specs/etc om tex dator delar men går loss på något annat
utan att kolla specs?

Permalänk
Avstängd

Ånga ditt köp, gå tillbaka där du köpte den och fråga...man har väl nån vecka på sig att ångra sig.

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fisken1986:

Ånga ditt köp, gå tillbaka där du köpte den och fråga...man har väl nån vecka på sig att ångra sig.

Nej det är inte säkert

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Specs är inte allt, jag hade nog valt XP framför S7 (om valet stod mellan dessa mobiler) då jag inte vill ha alltför stora mobiler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Nej det är inte säkert

Så länge man inte använder abonnemanget så gäller ångerrätt i 14 dagar förutsatt att abonnemanget tecknats via nätet (så vitt jag vet går Comviq inte att teckna annat än via hemsidan).

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mieriola:

Specs är inte allt, jag hade nog valt XP framför S7 (om valet stod mellan dessa mobiler) då jag inte vill ha alltför stora mobiler.

S7 flat och Xperia XP är i princip lika stora.

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Avstängd

Personligen så faller Sony's mobildesign mig inte alls i smaken...alldeles för mycket ''döyta'' på deras mobiler..

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk

Tecknade du online så har du 14 dagars ångerrätt.