Fem vinner Samsung SSD 750 Evo 500 GB från Inet

Permalänk
Melding Plague

Fem vinner Samsung SSD 750 Evo 500 GB från Inet

De soligaste månaderna på året är förbi och med det har juryn utsett fem snapsvisor från lika många medlemmar, som samtliga vinner varsin SSD-enhet från Samsung.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis!

Permalänk
Avstängd

Grattis :), här ska man köpa en 500GB'are SSD och slänga ut min dönade HDD till lagringsdisk..otroligt vad mekaniska diskar kan låta när resten av datorn är passivt kyld..

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem

Grattis!

Nu vet jag att såna här tävlingar är vad de är och unnar vinnarna deras vinster... MEN det är störigt att se hur svårt vinnarna har att få stavelser och betoningar på rätt plats i melodin. Det haltar när jag försöker sjunga dem.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Skrivet av LaoLao:

Grattis!

Nu vet jag att såna här tävlingar är vad de är och unnar vinnarna deras vinster... MEN det är störigt att se hur svårt vinnarna har att få stavelser och betoningar på rätt plats i melodin. Det haltar när jag försöker sjunga dem.

Instämmer.. Var väl nr 5 som fungerade, hade dock inte skadat med lite styckeindelning (förutsatt att inte artikeln klämde ihop det).

Visa signatur

MSI GeForce GTX 780 Ti 3GB, EVGA Supernova G2 650W, Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600MHz VENGEANCE LP, ASUS Z87-A ATX, Intel Core i7 4770K 3.5 GHz, Samsung 840 EVO 250GB, 2TB Toshiba 7200rpm 64MB, Win 7 x64.

Permalänk
Medlem

Min snapsvisa krossade ju motståndet.....va är detta....posta den om ni vågar Swe! Kan tyvärr inte copy/pasta den då den inte ligger kvar

Visa signatur

Mvh Pierre

Permalänk
Medlem
Skrivet av mayfire:

Min snapsvisa krossade ju motståndet.....va är detta....posta den om ni vågar Swe! Kan tyvärr inte copy/pasta den då den inte ligger kvar

Så kan det vara Det är lika bra att vänja sig

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta men inget av de vinnande bidragen följer stavelserna i de valda melodierna. De går alltså inte att sjunga om man nu skulle vilja detta. Ett av bidragen har inte ens en melodi, man undrar ju vem som agerat jury i denna tävling. Inte meningen att vara en hater här, men någon måtta får det ju vara.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mayfire:

Min snapsvisa krossade ju motståndet.....va är detta....posta den om ni vågar Swe! Kan tyvärr inte copy/pasta den då den inte ligger kvar

Jag börjar så smått misstänka att vinnare slumpas fram i sådana här tävlingar. Utav dessa var ju helt klart femman bäst.

Permalänk
Medlem

Äh, var inte så tjuriga nu..

Grattis vinnarna!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

"Skönsjungande Apor Måste Saften Undanröja Neråt Gapet!"

attans, jag missade visst att det egentligen var julrim och limerickar som efterfrågades..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna! Hoppas ni njuter av SSD'n.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LaoLao:

Grattis!

Nu vet jag att såna här tävlingar är vad de är och unnar vinnarna deras vinster... MEN det är störigt att se hur svårt vinnarna har att få stavelser och betoningar på rätt plats i melodin. Det haltar när jag försöker sjunga dem.

Skrivet av Kräft-Birger:

Instämmer.. Var väl nr 5 som fungerade, hade dock inte skadat med lite styckeindelning (förutsatt att inte artikeln klämde ihop det).

Skrivet av ibland:

Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta men inget av de vinnande bidragen följer stavelserna i de valda melodierna. De går alltså inte att sjunga om man nu skulle vilja detta. Ett av bidragen har inte ens en melodi, man undrar ju vem som agerat jury i denna tävling. Inte meningen att vara en hater här, men någon måtta får det ju vara.

Skickades från m.sweclockers.com

Tar ni nog med supar så går allt att sjunga, och man bryr sig verkligen inte hur illa det låter.

Grattis till vinnarna.

Jag förstår dock varför vissa avstår från dessa, för gud vad pinsamma vissa kan vara när man faktiskt är nykter

Permalänk
Medlem

HAHA.

Ett jätte grattis till er alla. Ni är poetiska.

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk

Det va väl snapsvisor till midsommar o inte något jävla julfirande??

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Tar ni nog med supar så går allt att sjunga, och man bryr sig verkligen inte hur illa det låter.

Grattis till vinnarna.

Jag förstår dock varför vissa avstår från dessa, för gud vad pinsamma vissa kan vara när man faktiskt är nykter

Sant. Fast det hade varit intressant att höra några Samsunganställda "sjunga" det vinnande bidraget...

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk