Vilken fuling av inets jul kalender i dag

Permalänk
Medlem

Vilken fuling av inets jul kalender i dag

Kolla priset på jul kalendern och sen klicka på deras länk där
12** står de på jul kalendern och nu 899 sen på hemsidan 919 så då blir de bara 20 kr rabatt
vilken fuling av dom

Permalänk
Medlem

Fläktarna värda 298kr följer normalt sett inte med.
Case closed.

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk

Skulle just skriva de.

Fläktarna hänger med för 300kr

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk

Ja det var roligt, 20 kr rabatt på ett chassi, sen 2 st fläktar "på köpet" men de listar priset av fläktarna som om det vore ej "på köpet".

Permalänk
Medlem

Jag tror inte man köper detta chassi för fläktarnas skull.

Står dessutom Chassierbjudande, att dom sedan vill kränga lagervaror dom inte fått sålt inbakade i priset på chassit är en helt annan sak.

Sedan helt ärligt så är det inte ens samma modell på fläktarna som medföljer i chassit.
I alla fall jag kör helt med samma serie fläktar i chassit så dom överensstämmer med varandra.
Sedan normalt pris 1214 ;P jo tjena. Aldrig varit det priset på inet.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk
Medlem

Som de andra skriver, fläktarna är extra och ingår i summan.

Tycker det däremot är trist att inet inte lottar ut något.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Visst, hade ju varit najsare om de istället skalat av 298:- från det gamla priset 919:-, och jag håller med om att det är lite fult att baka in fläktarnas värde, inklusive Inets avans på dem, i vad man vill få att framstå som ett ordinariepris för enbart chassit, men på det hela taget är det väl ändå en rätt okej deal för den som vill ha ett Define C exakt just nu. De kommer lite klent utrustade med fläktar, så man vill nog ändå trycka i åtminstone en till dito hur man än vrider och vänder på det, och eventuell överbliven fläkt kommer alltid gå åt förr eller senare. Det är ju ändå rätt vettiga snurror det där.

Den som bygger datorer på budget bör dock förmodligen vänta, men hålla ögonen öppna. Skulle förvåna mig storligen om vi inte får se Define C för en sexhundring eller mindre på rea inom ett år.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Väldigt intresserad av att byta ut mitt FD Define R3, mot detta chassi. Hade gjort det, om dom satt ner priset 200-300. Men att baka in fläktar (som jag inte behöver) för att kunna hålla uppe priset, nej tack då väntar jag. Tycker detta var en fuling, tack för "julklappen" Inet!

Visa signatur

I5 9600K - Hyper 212 EVO - Corsair 3200MHz 4x8GB - ASUS Z390-F GAMING - 850 PRO 512GB - 860 EVO 500GB - Asus GTX1070 OC - EVGA Supernova G2 650w - Corsair Carbide 275R + Samsung Q60R 75" + Logitech Z906 + PS5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Othuun:

Kolla priset på jul kalendern och sen klicka på deras länk där
12** står de på jul kalendern och nu 899 sen på hemsidan 919 så då blir de bara 20 kr rabatt
vilken fuling av dom

Inet och bra kampanjer går inte ihop , väldigt sällan man faktiskt kan göra fynd på Inet..

Anledningen jag köper från Inet är gratis frakt och snabb leverans..

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Hedersmedlem

Men klaga lagom känner jag, hade de inte haft någon kalender alls så hade folk klagat över det. Nu har det åtminstone erbjudanden som är ganska bra för de som det passar in på och så är det väl på typ alla ställen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Andreaz1: Låt oss knyta händerna i byxfickorna. I det här landet sitter vi still i båten och är nöjda med det vi får serverat.... eller?!

OnT så är det ett ganska rötet erbjudande. Enbart nice om man redan tänkt köpa ett Define C sedan innan och behöver extra fläktar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Haidailai:

@Andreaz1: Låt oss knyta händerna i byxfickorna. I det här landet sitter vi still i båten och är nöjda med det vi får serverat.... eller?!

OnT så är det ett ganska rötet erbjudande. Enbart nice om man redan tänkt köpa ett Define C sedan innan och behöver extra fläktar.

Hade du tyckt det var bättre att de inte körde något erbjudande alls?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Andreaz1:

Hade du tyckt det var bättre att de inte körde något erbjudande alls?

Skickades från m.sweclockers.com

Nu kan jag bara svara för min egen person... men du ska få ett svar eftersom du tänker enkelriktat.

Jag tycker att erbjudandet är totalt värdelöst om man som jag redan skrivit inte redan var på G med ett inköp av Define C. För mig hade det inte gjort ett dugg om erbjudandet inte fanns.

Det är så total svensk "man ska vara glad för det som finns"-mentalitet. Ingenting förbättras genom att tänka så.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Haidailai:

Nu kan jag bara svara för min egen person... men du ska få ett svar eftersom du tänker enkelriktat.

Jag tycker att erbjudandet är totalt värdelöst om man som jag redan skrivit inte redan var på G med ett inköp av Define C. För mig hade det inte gjort ett dugg om erbjudandet inte fanns.

Det är så total svensk "man ska vara glad för det som finns"-mentalitet. Ingenting förbättras genom att tänka så.

Vad jag ser förbättras inget genom din mentalitet heller men jag orkar inte bry mig så fortsätt du så om du vill.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst (§3.4/gnälltråd)*

Citat:

§3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...