Garderobslänsning laptops plus stationär

Permalänk
Medlem

Garderobslänsning laptops plus stationär

Ska hjälpa ett par vänner sälja deras dator, och lite fler som aldrig blivit hämtade av bekanta/släkt

Notera att några av vännerna jag säljer åt är finska, så därför hjälper jag dem då jag kan svara bättre på svenska
303:an nedan har UK tangentbord pga detta

1:
ASUS UX303
13"
i7 4510U
12gb ram
256 SSD
Nvidia GT840 gpu
UK tangentbord
Windows 10 PRO
Wifi/Bluetooth
UK tangentbord
4000 SEK eller bud, tänk som sagt på att den här är en rejält bra dator

ASUS X301A , notera att den har vit färg
13" 1366x768
i3 2350M
4gb ram
320GB HDD
Win7 home premium
Intel gpu på cpun
Bud på denna, men vill iallafall ha en tusenlapp för att det ska vara värt det då windows licensen under är värd bara det
Bilder kan ges på begäran

ASUS P550L Business laptop, i princip helt oanvänd vilket syns på skicket, laddaren har till och med originalplasten kvar på sig, plus även originalkartong
15,6 1366x768
i3 4010U
4gb ram
500gb HDD
Wifi/bluetooth
DVDbrännare
Windows 10

1500SEK som lägst eller bud
Bilder fås på begäran

Systersonens fd gaminglaptop, han har i princip bara lirat DOTA och WOT på den när han studerade

ASUS ROG G750
17" 1920x1080
i7 4700HQ
8gb ram
GTX 765 2GB vram
180GB Intel SSD
750GB 7200rpm Western digital , finns alltså plats för 2x 2,5" diskar i denna maskin
Windows 10
Wifi/Bluetooth

Finns lite skavanker på denna, bland annat så vid byte till nytt tangentbord så klantade sig firman som gjorde bytet och gjorde lite märken runt listerna, lite surt då den var i perfekt skick när vi skickade in det för lagning, men då allt funkade så lät vi det vara
Likaså sitter touchpadens limning lite löst i ena hörnet, inte så att den släpper eller något, utan bara att den sticker upp litegrann
Inget man stör sig på då den inte påverkar funktionen hos den åtminstone, bilder fås även här på begäran

Tar emot bud på denna tills jag känner mig nöjd, skambudare får såklart ge bud, men räkna inte med ett seriöst svar på ett oseriöst lagt bud

Har även en stationär dator med ganska beskedliga specs om någon är intresserad som min syster gav mig efter att ena sonen köpt sig en laptop och ville ge nåt åter efter alla år av min gratishjälp

AMD 1090T X6 cpu
Asus Sabertooth 990FX R2.0
8GB ram
1TB HDD
ASUS GTX 680 referenskylare
ASUS separat ljudkort
Sitter en coolermaster cpu tornkylare på också av okänd modell som ser rätt ny ut
Nätdel OCZ 700W modstream 80+ , saknas lite kablar till denna men man klarar sig fint
Sitter en optisk läsare i datorn som inte är inkopplad, aldrig provat den ens
Windows 7 original-licens sitter på chassit , tyvärr vet jag inte vad det är för chassi, bilder kan fås mot intresse

Bud på den här maskinen, vill inte slakta och sälja som delar om jag inte får bra pris, dvs så att det är värt bekymret att packa och skicka

Har även en digital action kikare till salu, en Nikon action 10x50 om någon är intresserad får ni gärna ge bud för denna med
http://www.nikonsportoptics.com/en/nikon-products/product-arc...

Skickar endast laptopsen mot förskottsbetalning och rekommenderad frakt med DHL/Schenker då jag har ombudskontor nära för detta, undviker helst det och föredrar upphämtning/möte inne i sthlm på centralen då jag passerar där nästan varje vardag

Läs hela annonsen här

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Kikaren låter intressant. Har du någon tanke kring hur mycket du vill ha?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aene:

Kikaren låter intressant. Har du någon tanke kring hur mycket du vill ha?

Ojdå, jag trodde ingen skulle veta vad det är för en pryl ens , kul!

Svårt att lägga ett pris på dem, jag säljer dem för mina finska vänner, ska ärligt erkänna att det går till att finansiera operationen av deras jycke som fick livmodersinflammation inatt:(

Men en sådär 1000SEK vore han glad för sa de iiaf

Visa signatur

Permalänk
Administrativ avgift

@godspeed: börjar med 2000kr för 303:an , kan man få en battery life check på den? Ev en crystaldiskinfo dump? Kan även ta bilder på ASUS ROG G750

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk

Hej!
Jag är intresserad av stationära datorn. Har du någon tanke kring hur mycket du vill ha? Kan även hämta den.

Permalänk
Medlem

ASUS ROG G750
Har du några bilder på denna? Framför allt skadorna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

@godspeed: börjar med 2000kr för 303:an , kan man få en battery life check på den? Ev en crystaldiskinfo dump? Kan även ta bilder på ASUS ROG G750

Hej,

Fått bud på PM för 3300 SEK redan dessvärre

Bilder kommer på rog maskinen, jag har dessvärre ådragit mig min hosta igen så jag är tyvärr inte så snabb som jag skulle önskat, ha tålamod med den gamle mannen så fixar han bilder åt er ´

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av movienight:

Hej!
Jag är intresserad av stationära datorn. Har du någon tanke kring hur mycket du vill ha? Kan även hämta den.

Hej

Fått bud på PM på 1500 plus frakt, så just nu är det där det ligger, som sagt, hämtning går alltid före för en desktop
För övrigt är det ett Thermaltake chassi har jag kommit underfund med nu efter att ha googlat loggan på framsidan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bild på skadorna på ROG 750an, som sagt, kameraman ska jag fan inte bli, försök låta bli att skratta!:/
http://imgur.com/a/4JxN9

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

Bild på skadorna på ROG 750an, som sagt, kameraman ska jag fan inte bli, försök låta bli att skratta!:/
http://imgur.com/a/4JxN9

Går i princip inte att se något när bilden är så liten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrotnisse92:

Går i princip inte att se något när bilden är så liten.

Nåväl, jag är inte så bra på att fota men SÅ kass är jag inte, klicka på bilden och ctrl+scrolla med musen, skadorna är som sagt inte så farliga

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den bärbara ROG maskinen är nu såld

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är intresserad av ASUS X301A för 1000 kr med frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av j.funny:

Är intresserad av ASUS X301A för 1000 kr med frakt

Får revidera det där svaret till dig, haha, jag läste 303 och tänkte att nu har nån fallit med huvudet före:)

Tar du det och plussar på frakten så är jag nöjd

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej!

Är UX303 kvar?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Finns nåt kvar?