PUBG: Playerunknown's Battlegrounds

Permalänk
Medlem

@kaya: var det inte när man flög långt och sedan använde free look? Fick liknande då jag gjorde det

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Härlig bugg igår.
Vid matchning innan spelet börjar brukar jag tabba ut i win. tabbade in igen och såg resten av min squad vara i planet samtidigt som jag var kvar ensam på start-ön. Började loota och lyckades simma in till ön. Med hjälp av bandage, boosters och ett härligt räddningsuppdrag med bil och båt från resterande medlemmar överlevde jag

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Härlig bugg igår.
Vid matchning innan spelet börjar brukar jag tabba ut i win. tabbade in igen och såg resten av min squad vara i planet samtidigt som jag var kvar ensam på start-ön. Började loota och lyckades simma in till ön. Med hjälp av bandage, boosters och ett härligt räddningsuppdrag med bil och båt från resterande medlemmar överlevde jag

Allmänt känt att det är farligt att tabba i lobbyn. Antingen får man din bugg, eller så kraschar spelet. Ingen garanti för att råkar ut för det, men finns en risk

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9800x3d - 4070 ti super - 360hz qd-oled

Permalänk
Medlem

Slayer 3v1 ;D

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Alltså detta blir man ju lätt trött på .... (det är i Solo och ja det är han framför mig som skjuter)

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Känns som något som händer tio gånger varje dag. Enligt alla guider jag har kollat på ska man inte kunna bli headshottad av ett skott om man har en hjälm och full health, om inte fienden har en m24.AWM eller shotgun close range. Trots detta blir jag headshottad titt som tätt med bra kit på. Igår hände det när jag körde en bil i 100 kmh. En del verkar förklara det med desync men jag tror att det är de-hax.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Känns som något som händer tio gånger varje dag. Enligt alla guider jag har kollat på ska man inte kunna bli headshottad av ett skott om man har en hjälm och full health, om inte fienden har en m24.AWM eller shotgun close range. Trots detta blir jag headshottad titt som tätt med bra kit på. Igår hände det när jag körde en bil i 100 kmh. En del verkar förklara det med desync men jag tror att det är de-hax.

Nåt skit finns det där ute. Det sjukaste jag var med om var en snubbe som gick runt ett hörn runt 70 meter bort och insta-downade mig med en AKM. Jag har en fullt frisk Level 3-hjälm. Så helt kosher är inte alla.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Hahahah fint men skrattet är ju guld!
Kommer verkligen från hjärtat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Alltså detta blir man ju lätt trött på .... (det är i Solo och ja det är han framför mig som skjuter)
https://youtu.be/ujA96vFHzxY

Kan bara hålla med
Dock är det i alpha , men jag avvaktar tills det är klart.
Finns en risk att jag tröttnar rätt snabbt annars och det är ju ett bra spel som kan bli bättre

Permalänk
Avstängd

Kul omgång 10 meter framåt, 5 meter bakåt.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Choffe:

Nåt skit finns det där ute. Det sjukaste jag var med om var en snubbe som gick runt ett hörn runt 70 meter bort och insta-downade mig med en AKM. Jag har en fullt frisk Level 3-hjälm. Så helt kosher är inte alla.

Jag tror att ibland så funkar inte hjälmarna eller västarna. Det händer ibland att man tömmer ett helt mag i bröstet på nån och sen när man lootar dom så har dom en helt oskadad väst.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd

Man får en ny outfit om man signar upp sig för twitch prime, Första veckan är gratis och sen kostar det $2.99 per månad men man kan säga upp det när man vill så man behöver inte betala nått om man inte vill.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Här ser ni snigel som är ute och lootar.

Vacker bild på Mylta Power

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk

Vet inte om det är något fel med videon och ljudet, men hur kan de där shotgun-skotten träffa? Är ju way off.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Vet inte om det är något fel med videon och ljudet, men hur kan de där shotgun-skotten träffa? Är ju way off.

Troligtvis för att personen som spelade in videon hade dött och var spectator, var liknande i Call of Duty om jag inte minns fel.

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Det blir nåt lagg när man spectatar. Bilden hänger inte riktigt med. Det kan se helt sjukt ut. Nån skjuter i luften två meter om en killes huvud och hand droppar.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Avstängd

@Kebabhyvlarn: Jag kan lägga upp mitt klipp, spelade också in. Spectatorn i detta spel är fruktansvärt underligt.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Man får en ny outfit om man signar upp sig för twitch prime, Första veckan är gratis och sen kostar det $2.99 per månad men man kan säga upp det när man vill så man behöver inte betala nått om man inte vill.
http://i.imgur.com/Ayjd296.jpg

Mjo försöker signa upp men det har blivit något galet så det funkar inte >_< Sjukt irriterande

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Trodde jag skulle dö av skratt.

https://www.youtube.com/watch?v=Tqik9CiQqDg

Snubben blåser en hagelsvärm rätt i trappstolpen och ser ut som om han står och funderar på hur det där gick till.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--Asrock Z790i--2X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B

Permalänk
Medlem

Hur avslutar jag Twitch Prime? Hittar inte en knapp som är typ "avsluta prenumeration" någonstant?!

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av joppekniven:

Hur avslutar jag Twitch Prime? Hittar inte en knapp som är typ "avsluta prenumeration" någonstant?!

Once you enter the Prime of the Twitch, there is no escape...

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Avstängd

@joppekniven: Bra fråga, det stod när man signade upp att det bara gick att avsluta på engelska, men längre än så har jag inte kommit.

Edit: To cancel Twitch Prime you need to cancel the subscription to the service you used to gain access to Twitch Prime.

This would have been either Amazon Prime or Amazon Prime video. You'll need to sign into your Amazon account and navigate to the account page. If you're having any issues and can't find where exactly to cancel it, please contact Amazon support.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

@joppekniven: Bra fråga, det stod när man signade upp att det bara gick att avsluta på engelska, men längre än så har jag inte kommit.

Edit: To cancel Twitch Prime you need to cancel the subscription to the service you used to gain access to Twitch Prime.

This would have been either Amazon Prime or Amazon Prime video. You'll need to sign into your Amazon account and navigate to the account page. If you're having any issues and can't find where exactly to cancel it, please contact Amazon support.

Tack för det, försökte hitta hur man skulle göra igår kväll men var lite väl trött i huvudet och fann inte.

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Lyckades vinna ett game igår med några från sweclockers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NaturaL:

Lyckades vinna ett game igår med några från sweclockers.

https://www.youtube.com/watch?v=CyINs7XrXVY

Riktigt snygg avslutning av dig där, många kills i slutet
Sedan undrar man vad era motståndare sysslar med, nästan alla står helt still och
är easy targets

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 3060ti Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Alienware 27" IPS 180hz

Permalänk
Avstängd

@NaturaL: Winner winner chicken dinner, Snyggt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Va har du för fps? Mitt pendlar mellan 60-144 i 1440p... Foilage å shadows i botten. 7700k å 1080ti stock...

Edit: Resten på ultra.

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Hittade det efter ett tag men tack ändå!

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Klyrre:

Va har du för fps? Mitt pendlar mellan 60-144 i 1440p... Foilage å shadows i botten. 7700k å 1080ti stock...

Edit: Resten på ultra.

Jag droppar också ner mot 60 i städer annars ligger jag oftast runt 80-100. När det inte skjuts och är en massa folk runt en så är upp mot 144.

det här är mina settings sen kör jag med reshade också och det äter väl några fps.

Visa signatur