FortNite - Standard Edition (Digital) x 2

Permalänk
Medlem

FortNite - Standard Edition (Digital) x 2

Har två stycken Fortnite - Standard Edition koder jag fick med när jag förbokade spelet. Kostnaden för dom nya är €39.99 (https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/pre-order/standard).

Är det någon intresserad så kan ni få en kod för halva priset.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej jag är intresserad av en nyckel jag kan tänka mig att betala 200 via min bank om det går bra

Permalänk
Medlem

Kniper gärna den andra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Matha85:

Varför 200kr när jag satte 160kr som pris? (vilket är något lägre än halva priset som vore ~190kr). Föredrar dock swish över banköverföring även om vilket som går bra antar jag. Kommer dock inte skicka över koden förrän pengarna är på kontot.

edit: Matha85 har betalat för 1 kod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Kniper gärna den andra.

Absolut, reserverar den åt dig. Vill du också köra banköverföring eller vill du köra Swish (kan skicka nyckeln under lunchen tidigast om du har swish. Vilket är ca 11:30, man ser nyckeln bara ingame och jag var inte smart nog att kopiera ut dom för att ta med till jobbet)

edit: Qn1f3 har betalat för 1 kod.

Permalänk
Medlem

Tja!
Om någon drar sig ur tar jag gärna en kod, kan swisha först och så skickar du koden sen!

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av folmeroN:

Tja!
Om någon drar sig ur tar jag gärna en kod, kan swisha först och så skickar du koden sen!

Båda två har betalat för koderna, eventuellt kommer jag uppgradera till Ultimate Edition i veckan och får då 2st standard edition till. Gör jag det så hör jag av mig till dig och ser om du fortfarande är intresserad.

Permalänk
Medlem

Får du någon kod till så är jag intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rorax:

Båda två har betalat för koderna, eventuellt kommer jag uppgradera till Ultimate Edition i veckan och får då 2st standard edition till. Gör jag det så hör jag av mig till dig och ser om du fortfarande är intresserad.

Tack, gör gärna det!
Konstigt att man får flera spelkoder till priset av en. Det är alltså fler koder till fullversionen till spelet du får och säljer?

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av folmeroN:

Tack, gör gärna det!
Konstigt att man får flera spelkoder till priset av en. Det är alltså fler koder till fullversionen till spelet du får och säljer?

Köper du limited edition så får du två standard edition koder, uppgraderar du limited edition så får du två till standard edition koder: https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/pre-order

Ultimate Edition syns dock inte här, utan den syns bara ingame och om du redan har limited edition.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkDev:

Får du någon kod till så är jag intresserad

Skrivet av folmeroN:

Tack, gör gärna det!

Såg att det skulle kosta mig 1000kr att uppgradera till Ultimate. Vilket jag inte vet om det är värt, men är ni båda villiga att betala 200kr var för en nyckel så skulle jag kunna göra det. Då får ni standard för halva priset och jag det för ca 60%.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en för 200kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkDev:

Jag tar gärna en för 200kr.

OK, köpte Ultimate och skickade PM till dig.

Permalänk
Avstängd

Har du kvar en? Är intresserad om det finns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwagcoRe:

Har du kvar en? Är intresserad om det finns.

Yepp har kvar en kod

Permalänk
Medlem

Finns det någon kod kvar? Väldigt intresserad i så fall.

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0tepad:

Finns det någon kod kvar? Väldigt intresserad i så fall.

Har som sagt en kod kvar, ingen som återkommit med bekräftelse på att dom faktiskt vill ha den. Så vill du ha den för 200kr så skicka PM så ger jag dig mitt nummer du kan swisha till. Först till kvarn för sista koden.

Permalänk
Medlem

Sista koden är nu såld och jag kommer inte få tag i några fler. Tack för visat intresse och jag hoppas ni kommer ha lika roligt med Fortnite som jag har