Förhandsgranskning fungerar ej

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014

Förhandsgranskning fungerar ej

Om man redigerar ett postat inlägg och väljer att förhandsgranska inlägget syns inte ändringarna. Är det fler än jag som upplever detta? Förhandsgranskningen innan man postar inlägget fungerar dock som det ska.

Jag har tyvärr inte möjlighet att testa på andra plattformar just nu men felet förekommer i alla fall på mobilversionen och jag använder de senaste versionerna av både android och Firefox/Chrome.

Varför används inte 'postat via m.sweclockers.com' när man postar här? Gäller det även andra forumdelar?

Dold text

Lenovo X1 Carbon / ASUS PB278Q 1440p

Trädvy Permalänk
Geeks
Edin Mehinovic
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2001
Skrivet av ågren:

Om man redigerar ett postat inlägg och väljer att förhandsgranska inlägget syns inte ändringarna. Är det fler än jag som upplever detta? Förhandsgranskningen innan man postar inlägget fungerar dock som det ska.

Jag har tyvärr inte möjlighet att testa på andra plattformar just nu men felet förekommer i alla fall på mobilversionen och jag använder de senaste versionerna av både android och Firefox/Chrome.

Varför används inte 'postat via m.sweclockers.com' när man postar här? Gäller det även andra forumdelar?

Dold text

Hallå! Fortfarande samma problem? Vi kör semester för fullt så räkna med låg teknisk support från crew under sommaren :).

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014
Skrivet av Edin:

Hallå! Fortfarande samma problem? Vi kör semester för fullt så räkna med låg teknisk support från crew under sommaren :).

Jag postar väl igen för att testa.
Edit: Jepp, problemet kvarstår. Man kan förhandsgranska inlägget innan man postar men om man går in och ändrar inlägget syns inga ändringar när man förhandsgranskar.

Varken tillägg eller borttagande av text syns i förhandsgranskningen.

Edit2: Jag provade att surfa in på fullversionen via mobilen och där fungerar allt som det ska så det verkar vara mobilrelaterat.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014

Det kanske vore bättre med en egen tråd men jag kom att tänka på ett annat mobilrelaterat problem. Bilder går endast att förstora om man trycker på förstoringsglaset, trycker man någon annanstans blinkar bilden bara till.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2007

Upplever samma problem på Chrome/FF i Osx.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014

Problemet kvarstår, åtminstone på mobilsiten. Jag vet dock inte om användaren ovan syftar på detta problem eller miniatyrerna jag skrev om i mitt förra inlägg.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014

Bumpar denna tråd eftersom problemen kvarstår.
@Klorixx @Edin

Trädvy Permalänk
Webbinvecklare 🧔
Anton Fast
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av ågren:

Bumpar denna tråd eftersom problemen kvarstår.
@Klorixx @Edin

Ah inte sett denna innan. Jag kollar upp det!

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Asus GTX 1080 Strix, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W