SÅLD! Gigabyte GTX 970 Windforce 3 OC 4GB rev 1.1

Permalänk
Medlem

SÅLD! Gigabyte GTX 970 Windforce 3 OC 4GB rev 1.1

Så, nu får min trotjänare jobba för någon annan:
Gigabytes site

Inga konstigheter med kortet. Jag har aldrig observerat något coilwhine men det beror säkert på vad för chassi man har och hur känslig man är. Jag har testat att överklocka det men minns inte vad jag lyckades få för resultat.

Kvitto finns.

Dom här korten verkar landa kring 1500 i de flesta fall - så 1300 och först till kvarn.

Då jag inte har några referenser som säljare (eller köpare för den delen) accepterar jag bara upphämtning. Swish funkar på plats.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Tar det för 1300 + frakt, om du kan tänkta dig det så att säga.

Permalänk
Medlem

Jag tar det för 1300 och kan hämta.

Visa signatur

Intel Core i5 6600k @ 4,6 Ghz | Cooler Master Hyper 212 Evo |
Asus Z170 Pro Gaming | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 PC17000/2133MHz 2*4 GB | MSI Geforce GTX 1080Ti Gaming X 11 GB | Samsung 840 EVO Series 250 + 120 GB | WD Red 1 TB | Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurraahh:

Tar det för 1300 + frakt, om du kan tänkta dig det så att säga.

Jag prioriterar upphämtning och nu verkar det vara en som kan tänka sig det. Tack för intresse hur som helst

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enrico:

Jag tar det för 1300 och kan hämta.

Då är det ditt. Kör vidare på PM.

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alumax:

Då är det ditt. Kör vidare på PM.

Hej

Antar att det blev sålt? Annars är jag intresserad. Kan hämta i göteborg mot swish. Samma bud, 1300.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av loppjack:

Hej

Antar att det blev sålt? Annars är jag intresserad. Kan hämta i göteborg mot swish. Samma bud, 1300.

Mvh

Hej!

Enrico skall hämta det imorgon efter klockan 17. Hör av mig om det mot förmodan inte skulle bli så.

Mvh

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Såld till @Enrico

Visa signatur

HRLD