PS4 m 2 kontroller. Steam controller, steam link

Permalänk
Medlem

PS4 m 2 kontroller. Steam controller, steam link

Säljer mitt PS4 Metal Gear Solid V edition. Riktigt fint skick. (Kollar man i rätt vinkel i rätt ljus kan man se väldigt ytliga repor). Orginal "Diamond Dogs" controller samt en vanlig dual shock 4 ingår. (Alltså 2 kontroller).
Pris: 1900:- (eller högstbjudande)

Säljer 2 st steam controller, bara upppackade, blev aldrig att jag använde dem. Nyskick med orginalkartong.
Pris: högstbjudande

Säljer 2 st steam link, en bara upppackad och en ouppackad, bägge alltså i nyskick. (Orginalkartong ingår till den uppackade).
Pris: högstbjudande

Är i stort sett borta närmaste veckan, så jag har inte så bråttom att bli av med grejorna så buda på. Kan även tänka mig vattenkylt grafikkort som byte, med eller utan pengar mellan. Kom med förslag!

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller att inte sälja om jag inte tycker buden blir tillräckligt höga.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joco:

Säljer mitt PS4 Metal Gear Solid V edition. Riktigt fint skick. (Kollar man i rätt vinkel i rätt ljus kan man se väldigt ytliga repor). Orginal "Diamond Dogs" controller samt en vanlig dual shock 4 ingår. (Alltså 2 kontroller).
Pris: 1900:- (eller högstbjudande)

Säljer 2 st steam controller, bara upppackade, blev aldrig att jag använde dem. Nyskick med orginalkartong.
Pris: högstbjudande

Säljer 2 st steam link, en bara upppackad och en ouppackad, bägge alltså i nyskick. (Orginalkartong ingår till den uppackade).
Pris: högstbjudande

Är i stort sett borta närmaste veckan, så jag har inte så bråttom att bli av med grejorna så buda på. Kan även tänka mig vattenkylt grafikkort som byte, med eller utan pengar mellan. Kom med förslag!

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller att inte sälja om jag inte tycker buden blir tillräckligt höga.

Läs hela annonsen här

En Steam Link är jag fräck nog att bjuda 100sek för eftersom jag vet att steam har dessa priser ibland, inte menat som något hån utan seriöst. Kan hämta i sthlm omr dessutom

komplettering
Visa signatur

LianLi O11XL 3900x RTX3090 TUF OC under ekwb + (under service)
[Phantek P600s 5800x3D EKWB 4090]
[Tower900 5600x 2x3090 Aorus xtreme allt med EKWB] obyggd

Permalänk
Medlem
Skrivet av BNEA02:

En Steam Link är jag fräck nog att bjuda 100sek för eftersom jag vet att steam har dessa priser ibland, inte menat som något hån utan seriöst. Kan hämta i sthlm omr dessutom

Noterat.

Mjo, närmare de priserna har förekommit, sen så ligger frakten på 150:- från steam, kan ju vara bra att ha i åtanke

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joco:

Noterat.

Mjo, närmare de priserna har förekommit, sen så ligger frakten på 150:- från steam, kan ju vara bra att ha i åtanke

Just det med frakten har fått mig att tveka på steams erbjudande, men mitt bud kvarstår.
(kanske också en steamkontroll för 200sek)

steamkontroller
Visa signatur

LianLi O11XL 3900x RTX3090 TUF OC under ekwb + (under service)
[Phantek P600s 5800x3D EKWB 4090]
[Tower900 5600x 2x3090 Aorus xtreme allt med EKWB] obyggd

Permalänk

Om du är villig att sälja vanliga PS4-kotnrollen kan jag ta den för 300kr med frakten inkluderat.

Permalänk
Medlem

jag kan tänka mig en link + control för 250 totalt

Permalänk
Medlem

400kr + frakt för båda steam kontroller

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Medlem
Skrivet av minefrost:

Om du är villig att sälja vanliga PS4-kotnrollen kan jag ta den för 300kr med frakten inkluderat.

Noterat. Kan bli aktuellt. Om någon vill ha konsollen med bägge kontrollerna för 1900 så går det före. Annars släpper jag självklart konsollen för 1600:- och säljer kontrollen till dig.

Skrivet av Digiboy:

jag kan tänka mig en link + control för 250 totalt

Noterat

Skrivet av LudvigLindell:

400kr + frakt för båda steam kontroller

Noterat

Permalänk

300kr inkl frakt för en steam kontroller.

Permalänk
Medlem

1500 för ps4 paketet

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000 för PS4, 2 controller, 1 steam-controller och frakt (eller träff i centrala Sthlm om det skulle funka).

Permalänk
Medlem

Prylarna är nu sålda. Tack för visat intresse!