Nån mer än jag som "kopplar" sig till datorn?

Permalänk
Livstids semester

Jag har alltid tyckt att jag har varit mer normal än någon av er, och nu vet jag varför...

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
Medlem

Jobbigt när man läser på ett papper IRL och där är en www adress som desutom både är blå och understruken. Kommer på mig själv att det inte går att dubbelklicka med fingret IRL precis innan jag ska röra armen.

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk

Re: Nån mer än jag som "kopplar" sig till datorn?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Joel E]
[Lite skum rubrik där, jag vet]

---

När jag använder datorn tänker jag nästan inte alls på att jag använder musen, utan det känns som om jag "direktansluter" mig till musmarkören. Är det nån mer än jag som tycker att det känns så?

Så du menar att om du drar med markören över en pr0nbild så känns det som du känner på tjejen? Fan va gött, kan du lära mig?

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klabbe
Jag har flera gånger försökt föra muspekaren utanför skärmen för att "försöka" ändra egenskaper på riktiga saker eller peka på saker.
Har misslyckats alla gånger.

Ja, jag ska söka hjälp.

Haha, been there
Samma här faktiskt. Ibland undrar man om det e nåt fel..

Visa signatur

Tänk före du skriver, sök innan du frågar!
Google
- Wiper

Permalänk
Medlem

inget är fel, det är bara en del av människans anpassning till IT-åldern.

Visa signatur

[Asus A7N8X Deluxe][AMD XP1800+][768MB PC2100][GF3 Ti200][WD 80GB+Barracuda 200GB][19"]

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som känner att man blir ett med spelet på LAN? Ni vet andra natten utan någon som helst sömn.. Man halvsover vid datorn och liksom går i trans. Jag har flera gånger trott att jag var en terrorist på LAN.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Jag saknar verkligen möjligheten att kunna söka på ord i böcker när jag studerar. Har man 300 sidor text och letar efter något som man inte riktigt vet var det står så blir man lätt frustrerad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gagg
Detta låter väääldigt nördigt:

Som den quakare jag är så spelar jag bara bra när jag känner mig som "ett" med datorn

haha, fyfan va sjukt det låter

vad var det för särskilt sjukt med just det om man jämför med allt annat skoj i den här tråden? .. hm

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Spelade GTA i flera timmar en gång, gick ut på stan och det kom en Brandbil, första jag tänkte var "Booom!"..

Helt klart vrickad...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Re: Nån mer än jag som "kopplar" sig till datorn?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
[Lite skum rubrik där, jag vet]

---

När jag använder datorn tänker jag nästan inte alls på att jag använder musen, utan det känns som om jag "direktansluter" mig till musmarkören. Är det nån mer än jag som tycker att det känns så?

är inte det en självklarhet?

Permalänk
Medlem

Nu ja. Men inte när jag skrev tråden, för ca. åtta månader sen.