Permalänk
Medlem

Mina grejor börjar bli ganska gamla och slitna efter dagligt nyttjande under åren, men de fungerar fortfarande tillfredsställande! Av all kringutrustning så har hörlurarna behövt mest vård/underhåll för att hålla (utbyte av dynor och kablar).

Tangentbord - Logitech Illuminated från 2009-02-23
Mus - Logitech G9x från 2010-08-16
Hörlurar - Sennheiser HD 800 från 2014-08-17
Hörlurar, sekundära - Sennheiser HD 650 från 2011-09-09

Visa signatur

CCNA | MCTS | MCITP | MCSA

Permalänk
Medlem

Mitt tangentbord har hängt med sedan 1997 ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Möss håller kanske 2 år sedan börjar de dubbelklicka. Tangentbord håller för evigt känns det som, har inte bytt för att de gått sönder. Sedan headset, det jag har nu har jag haft i fyra år nästan exakt och öronkuddarna börjar flagna. Letade först ett par ersättare men sedan kom jag på att det kanske går att köpa nya öronkuddar. Det gör det och troligen sparar jag därför 1800kr som nya hörlurar kostar.

@Zicsoen Om du kan löda kan du troligen klippa sladden och löda dit den igen. Glapp någon stans.

Skrivet av Zicsoen:

Provade vicka lite överallt när den först hade pajat men hade visst inte den rätta knycken då. Idag har jag hittat ett glapp vid volymkontrollen på sladden, så får väl försöka bända upp den och se om jag kan fixa det.

Hehe, slapp öppna och löda, lyckades lösa det genom att slå en knut på sladden runt volymkontrollen

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

Hörlurarna är från 2012 (Beyerdynamic DT 880 Pro)

Högtalarna från 2005 (Behringer B2030A)

Köpte en ny Logitech G502 oktober 2016. Min gamla Razor Deathadder fungerade fortfarande, men började kännas rejält äcklig. Dessutom ville jag ha lite fler knappar.

Köpte även nytt tangentbord november 2017 (Roccat Ryos MK Pro Cherry MX Blue), var samma där, det gamla tangentbordet började kännas äckligt, och jag var sugen på något nytt.

Är väldigt sällan något tillbehör "går sönder" för mig, utan det är oftast antingen nya impulsköp eller av hygieniska skäl jag byter.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB DDR4 3600, RTX 3060 Ti

Permalänk
Medlem

Det mesta jag haft har hållit så pass bra att jag mest tröttnat och velat ha nytt. Det finns två undantag dock.

Det ena är ett tangentbord jag lyckades spilla kaffe på och det andra är nog det sämsta köpet jag gjort, mitt G933 headset som bara efter ett år började få extrema problem att koppla upp sig och numera inte ens kan använda sin trådlösa funktion då de dör så fort jag kopplar ur dem. (Har kollat på att köpa nytt batteri men med tanke på resten av kvalitén jag fått utav dem väntar jag hellre på att de kollapsar helt vilket inte lär vara om så länge med tanke på hur ofta de slumpmässigt startar om sig)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AfterShock:

Det mesta jag haft har hållit så pass bra att jag mest tröttnat och velat ha nytt. Det finns två undantag dock.

Det ena är ett tangentbord jag lyckades spilla kaffe på och det andra är nog det sämsta köpet jag gjort, mitt G933 headset som bara efter ett år började få extrema problem att koppla upp sig och numera inte ens kan använda sin trådlösa funktion då de dör så fort jag kopplar ur dem. (Har kollat på att köpa nytt batteri men med tanke på resten av kvalitén jag fått utav dem väntar jag hellre på att de kollapsar helt vilket inte lär vara om så länge med tanke på hur ofta de slumpmässigt startar om sig)

Ah, den där kaffekoppen är nog varje tangentbords största fiende... Märkligt nog händer det aldrig på jobbet och till skillnad från min mancave därhemma så står där i princip alltid en kaffekopp bredvid på jobbet.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Har en Razer mus som hängt med sedan November 2013. Tangentbordet - ett mekaniskt corsair tangentbord har hängt på sedan hösten 2015. Hörlurarna är ett par Hyper X Cloud från 2016. Innan dem hade jag ett par Sennheiser sedan 2009. De har frugan fått ärva och de fungerar fortfarande.

Jag har nog aldrig bytt kringutrustning för att de gått sönder. Snarare så har det kommit något som är så pass mycket bättre efter ca 5-8 år så jag har bytt på grund av det.

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5700X3D RAM Corsair Vengance 32GB @ 36000 MHZ
GPU Gigabyte 4070 Super Gaming OC Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

Min kringutrustning håller längre än jag står ut med den. Har fortfarande kvar min mx518 som jag köpte 2004-2005 men ersatte den från rollen som primär mus förra året med en g900. Körde på samma skärmar från 2006 till 2017 (3st 20" 1600x1200 IPS), ersatte de för att komma ner i lägre footprint och har numera en 34" ultrawide. Tangentbord likaså från 2005 och ersatt 2017, hade något logitech media tangentbord. Musmatta köpte jag en i aluminium 2005 som även den lever fast blev ersatt 2017 med en stor textilmatta.

Hörlurarna jag använder är från 90-talet och har använts till datorn dagligen sedan 2010, kompletterade nyligen med en modmic.

Datorn uppgraderas/byggs om i intervaller om 2-4 år. Mer sällan på senare tid

//tJev

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem

Har alltid köpt produkter med omsorg, vad det än kan handlat om. Faktum är att jag inte klarar av att impulsköpa något, om jag inte med största säkerhet vet med mig att det jag köper är precis den typ av produkt jag vill ha. Kalla det kontrollbehov, men på så sätt har jag aldrig kommit hem med skräp utan har kunnat vara nöjd med mina produkter tills dessa att jag velat byta ut av andra anledningar.

Så dessa typer av människor som köper nya hörlurar för 300:- varannan månad för att "dom bara går sönder hela tiden", jag kan inte relatera till er...

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: LG UltraGear 45GR95QE | Mus: Razer DeathAdder V3 Pro | Tangentbord: Logitech MX Mechanical

Permalänk
Medlem

Jag håller på min utrustning länge, liksom ovanstående postare så impulsköper jag inte kringutrustning. Finns inget värre än att vänja sig vid nya saker. Men de senaste åren har jag bytt ut det mesta. Tangentbord är tre år tror jag, då bytte jag till mekaniskt tangentbord efter att ha haft samma tangentbord i 5-6 år. Hörlurarna är ett halvår, inköptes på mellandagsrean då mina G35or inte riktigt matchade mina krav längre (kraven som höjdes, de fungerar utmärkt fortfarande). Musen är väl tekniskt sett omkring två år men har haft samma modell sedan 2009 eller så. Utbytt en gång eftersom den var sliten på knapparna.

Det är dags för ett skärmbyte snart, har haft nuvarande skärm länge. Men jag är inte hemma särskilt mycket så tänker inte köpa en skärm i nuläget utan tänker att det är bättre att vänta och se vad som kommer.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.2GHz | Hyper 212 EVO | 12 GB DDR3 |GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 | Fractal Design Tesla R2 650W | Fractal Design Define R4 Titanium | 370 GB SSD totalt | ~2TB HDD totalt
+ Acer Predator Helios 300 GTX 1060
Båda kör MS Röj i minst 50 FPS.

Permalänk
Medlem

Mina prylar går inte sönder, tar väl hand om dem. Har fortfarande kvar min MX518 exempelvis som är som ny efter typ 10-15(?) års användning och kanske 50 000 speltimmar. Har däremot typ 5 olika möss och 5 olika tangentbord.

Det enda som gått sönder genom åren är headset, 3-4st inom loppet av kanske 5 år. Men de två headsets jag använder nu är av lite högre kvalitet och de funkar prima fortfarande.

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av YamahaDGX630:

Har alltid köpt produkter med omsorg, vad det än kan handlat om. Faktum är att jag inte klarar av att impulsköpa något, om jag inte med största säkerhet vet med mig att det jag köper är precis den typ av produkt jag vill ha. Kalla det kontrollbehov, men på så sätt har jag aldrig kommit hem med skräp utan har kunnat vara nöjd med mina produkter tills dessa att jag velat byta ut av andra anledningar.

Så dessa typer av människor som köper nya hörlurar för 300:- varannan månad för att "dom bara går sönder hela tiden", jag kan inte relatera till er...

Skrivet av MH25:

Jag håller på min utrustning länge, liksom ovanstående postare så impulsköper jag inte kringutrustning. Finns inget värre än att vänja sig vid nya saker. Men de senaste åren har jag bytt ut det mesta. Tangentbord är tre år tror jag, då bytte jag till mekaniskt tangentbord efter att ha haft samma tangentbord i 5-6 år. Hörlurarna är ett halvår, inköptes på mellandagsrean då mina G35or inte riktigt matchade mina krav längre (kraven som höjdes, de fungerar utmärkt fortfarande). Musen är väl tekniskt sett omkring två år men har haft samma modell sedan 2009 eller så. Utbytt en gång eftersom den var sliten på knapparna.

Det är dags för ett skärmbyte snart, har haft nuvarande skärm länge. Men jag är inte hemma särskilt mycket så tänker inte köpa en skärm i nuläget utan tänker att det är bättre att vänta och se vad som kommer.

Håller med er båda. Jag har nog aldrig bytt kringutrustning för att de gått sönder. Snarare så har det kommit något som är så pass mycket bättre efter ca 5-8 år så jag har bytt på grund av det.

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5700X3D RAM Corsair Vengance 32GB @ 36000 MHZ
GPU Gigabyte 4070 Super Gaming OC Skärm Acer X34A

Permalänk
Föredetting

Tangentbord har jag haft svårt att hitta rätt med. Logitech UltraX på den gamla goda tiden, det hängde nog med längst, blev säkert 4-5 år, följt av något grymt alu-tangentbord från Enermax. På senare tid gjorde jag bort mig och köpte Steelseries 6Gv2, tror jag hade två som pajade med kassa lödningar. Nu har jag haft MSI GK-701, både privat och på jobbet, i kanske 1.5 år, med DS300-möss till.

Har en Logitech G5 v2 som fortfarande är kung, men den har jag inte med mig i Taiwan.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Brukar byta saker när de går sönder eller blir i väldigt dåligt skick.

Mina hörlurar, hp890, tror jag är 15 år nu. Har hanterat dem varsamt och reparerat skador i bågen själv.

Skärmen, Dell 2713, har jag haft i fem år. Uppgraderade för att jag ville ha större skärm med högre upplösning.

Musen är en Mionix Naos som jag haft i 5 år. Den ersatte min MX518 efter att den börjat göra ofrivilliga dubbelklick.

Tangentbordet är ett generiskt lenovo-tangentbord, köpte två för 10 år sedan. Använder det andra nu och mitt första har hamnat till extradatorn, då dome-switcharna började kännas lite trötta. Båda fungerar utmärkt. Så jag antar att vart femte år eller så ligger närmre sanningen.

Gissar på att min Ikea-stol är runt fem år med. Reparerat dynan på den, men nu sjunger den på sista versen, så är nog dags att bytas ut inom kort med.

Visa signatur

Arch | 2x1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 6950XT | 64GB@6GHz | 2x4TB SN850x

Permalänk
Medlem

Var lite fundersam innan till om jag skulle räkna in min skärm som "kringutrustning" men då fler nämnt även den så kan jag ju passa på att min har hängt med sedan säkert 12-13 år tillbaka. Fick den gratis av min dåvarande svåger som ibland fick några extra skärmar på köpet när han beställde till sitt jobb.
Det är inget fel på skärmen än idag förutom att färgerna är extremt tråkiga. Planen här är dock att uppgradera den i år av samma anledning många andra tycks beskriva - att det finns nya och bättre/roligare grejer.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skärmar:
Tenderar att byta efter två datorbyten eller så (dock inte när jag köper dator), vilket är vart sjätte år eller så. Av de tre skärmar jag köpt separat, har bara en egentligen bytts för att den blev kass (power-knappen slutade funka, så skärmen var alltid på, funkade bra i övrigt, pappa använder den nu).

Möss:
Hade en IE 3.0 från tidigt 2000-tal tills för 5 år sedan då den gav upp. En period använde jag dock en Logitech MX700(?) trådlös, men bytte tillbaka till IE'n när MX700 började kännas för liten. Kör en G600 sedan dess (dvs ca 5 år nu), med en kort tid användandes en annan mus som nu är backup där emellan.

Tangentbord:
Vet ärligt talat inte hur många jag gått igenom de senaste 20 åren, då de flesta varit billiga tangentbord som liknar varandra, kanske 5-7 stycken. Sämsta var ett fractal design som blev kasst efter något år. Har i nuläget ett mekaniskt Corsair Kxx, som jag haft i 6-7 år, och är i stort behov av en tvätt

Hörlurar:
Hemma kör jag nu ett par Fidelio X2 sedan drygt ett år tillbaka.
På jobbet har jag mina gamla hemmalurar, ett par Aurvana som köptes för 6-7 år sedan. Börjar bli i behov av nya kuddar, men är sköna att ha på sig ändå och funkar prima.
Innan dess hade jag ett skräpheadset från Plantronics som jag körde på i 5 år eller så, och ett Sony headset som höll i 3-4 år. Samtidigt som dessa hade jag ett par billiga Sonylurar för musik, som jag nog hade uppemot 10 år, och som så vitt jag vet mamma fortfarande använder efter att hon fått dem.

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem

Mitt tangentbord använder jag fortfarande på skrivbordet, det är ett Logitech Elite Media Keyboard. När jag letade och såg det på prisjakt så ser mitt annorlunda ut än på deras bilder, jag vet inte varför. Men så här ser mitt ut:

Jag köpte det runt 2002 samtidigt som jag köpte musmattan Func Surface 1030 som jag också fortfarande använder och det är som nytt! Det var ju när man satt och nötte CS dagarna till ända och jag ville ha något bra som skulle hålla.

I övrigt har jag en gammal LG Flatron (tror jag den heter) 17' 4:3 LCD-monitor i silver som jag köpte ny när den kom ut på marknaden och faktiskt använt fram till för inte alls länge sedan. Köpte dock för några månader sen två monitorer till skrivbordet. Om de båda pajar så plockar jag fram min gamla trotjänare igen från garderoben. Den funkar perfekt fortfarande förresten.

Permalänk
Medlem

Mitt tangentbord är fyra år gammalt, mina hörlurar är fem år gamla och min mus är ungefär ett halvår gammalt.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Högtalare: Logitech Z-10. 2008 kanske? Den högra lagades förra året då gummiringen runt bas/mellanregister-elementet sprucking. Annars funkar de prima.
Bytte ut min Logitech MX518 förra året efter säkert tio års användning. Hade behövt blocka isär den några gånger för att rengöra den, annars fungerar den fortfarande bra.
Bytte ut mitt Logitech Wave-tangentbord förra året efter åtta-tio års användning. Fungerar fortfarande bra, men det var ju så dags för ett mekaniskt.
Väldigt nöjd med de Logitech-produkter jag har och har haft.

Hörlurar har jag haft fler av. De jag haft förut har levt i kanske fem år var (Philips SBC-HP890 och SHP8900), medans de jag har nu (Func HS-260) har mycket sämre byggkvalitet. Jag köpte två par under utförsäljning, och det första paret levde bara ett år eller två. Nästa gång blir det nog lite finare lurar, troligtvis inte ett headset alls.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | RTX 3070 | 2x32GB DDR5-5600 | B650M Pro RS WiFi
Define R5 Blackout | Noctua NH-U14S | EVGA G2 SuperNOVA 850W
G502 Proteus Spectrum | Vortex Pok3r RGB

Permalänk
Inaktiv

Det enda jag har som gått sönder eller slitits ut är musmattor. Annat har jag bytt när jag känt för det eller tröttnat på det gamla.

Permalänk
Medlem

Mitt tangentbord är runt 1 år gammalt, min mus 4-5år och mitt headset 1 år.

EDIT: Sen har vi ju min Blue Snowball mic också som hållt 4 år. Den är ju byggd som en jävla pansarvagn. Lyckades en gång när jag höll på att flytta tappa micken ner ca 5 meter rakt ner i ett trägolv och skiten höll. Har även tappat den ett flertal gånger i golvet från skrivbordet. Men den går fan aldrig sönder. Bra skit.

Permalänk
Medlem

Logitechgrejer går sönder direkt för mig, scrollhjul klarar max 3mån, sladd till headset max halvår innan blir glappt. PlastRazer-mus som alla kallar skit är inne på 7-8 utan problem. Sennheiser headset överlever allt, fastnar med foten i sladden när man ska rusha och fylla på kaffe under en loading screen, Inga problem, det är oförstörbart.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Min gamla Microsoft Intellimouse 1.1 som jag köpte för 150-200 kronor gick nyligen sönder efter att ha använts flitigt i cirka 12 år. Löjligt bra värde för pengarna.
I övrigt har jag:
MS Sidewinder x4 (tangentbord), inköpt 2013.
Sennheiser PC360 G4ME headset, inköpt 2013.

Permalänk
Medlem

Kan inte påminna mig att något gått sönder utöver ett headset (steelseries 5H, ena luren dog efter några år). Har säkert förträngt prylar från 10+ år sen dock.
F-tangenten bråkade på mitt Gigabyte Osmium men den har ordnat upp sig igen

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Tycker grejorna, med undantaget lurar, i allmänhet håller tills det är läge att byta ut av andra skäl. Tgb är ett Qpad MK50, och musen är en Logitech G-Pro. Musen är väl ett par år gammal vid det här laget, och tangentbordet ännu något år äldre eller så.

Lurarna är nåt headset från Corsair jag plockade upp på rea för några år sedan. De har spruckit i plastdetaljer - ABS-plast är ett något märkligt materialval till bärande delar av lurar som ändå får utstå en del - och yttersta lagret på konstlädret i bygeln har släppt och fnasat av. Tacka fan för att jag fick dem billigt, de är rent smäck. Ljudet är dock dugligt.

Givetvis har jag också fått fixa ett par kabelbrott över åren, men där får jag nog ta på mig en del av skulden själv, det har ju hänt att man av ett eller annat skäl ryckt ganska rejält i kabeln.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Hedersmedlem

Hmm.
Ja nä mina tillbehör till datorn går sällan sönder. Hade en razer diamondback i minst 7 år som till sist saknade mjukvarustöd i nyare OS och då fick man väl byta mus till sist.
Tangentbord har jag aldrig haft sönder eller spillt i utan de har väl också bytts av andra anledningar.

Headsets har jag däremot förstört. Först nå logitech för över 10 år sedan med förstörd 3,5mmkontakt och efter det Sennheiser PC 151 dog för många år sedan då jag helt enkelt kört över sladden för många gånger. Gick över till logitechs trådlösa G930 för att slippa köra över sladdar mer. har väl haft dem i... 5-6 år och de håller. Har bytt vadderingen kring öronen och batteri någon vända för att hålla dem lite fresh
Reservdelar till g930 beställdes från aliexpress för den som undrar.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 7 5700X3D • Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Om jag skulle upskatta hur länge mina nuvarande grejjer kommer hålla (baserat på tidigare erfarenhet och nuvarande slitage):

Tangentbord: 10år
Hörlurar: 8år
Mus: 5år
Musmatta: 3år

Permalänk
Medlem

Mus och tangentbord (MX518 och Microsoft Sidewinder X4) har jag väl haft i ca 10 respektive 7 år. Lite utslitna bokstäver på tangentbordet, men det kan man ju leva med. Har ett Razer headset som nog också har 10 år på nacken, och ett par lurar som jag har till musik som nog är 15 år gamla.

Musen innan MX518 var en Logitech MouseMan+ som höll fram tills datumet jag bytte ut den.

Permalänk

Hade ett 29:- tangentbord från logitech i cirka 5 år, tills jag hade råd med mitt första mekaniska tangentbord. QPAD mk85. Förra året bytte jag till ett nytt mekaniskt pga ville ha ett tenkeyless och med RGB. Har kvar det första som reservbräde.

Har haft 3 datormöss sedan 2009. 2 razer naga och i samband med tangentbordsbytet köpte jag en corsair scimitar och har kvar den senaste nagan, som backup

Headset har jag trådlösa och de tenderar jag till att ha i golvet i otid så de byter jag ungefär vartannat år känns det som. Har ett steel series arctis 7 som jag är mer än nöjd med passform, och batteritid även fast ljudet är halvmeh, än logitechlurarna jag hade innan som var uselt passande på mitt huvud med glasögon, som jag behöll och stod ut med för att ljudet var amazing. Jag hade önskat att jag kunde få både och.

Visa signatur

8086k @ 5GHZ | 1080ti | Asus PG279Q | MG279Q

Permalänk
Inaktiv

Mus: Logitech MX510 (2004) och en g400 (2012).
Tagentbord: Filco Majestouch (2011).
Hörlurar: Sennheiser HD 419 (2012).

Köpte typ allt till min setup 2011/2012, helt oförändrad förutom nytt grafikkort och skärm förra året. Känner fortfarande inget behov av nytt, varken på dator eller på kringrustningsfronten.