Das Keyboard 4 Ultimate MX Brown (oanvänt)

Permalänk
Medlem

Das Keyboard 4 Ultimate MX Brown (oanvänt)

Säljer ett oanvänt Das Keyboard 4 Ultimate med bruna MX-brytare.

Tävlingsvinst (vem skriver snabbast?) och aldrig uppackat. På prisjakt går det för runt 1550 kr, lägsta historiska notering 1290kr.

Bud från 800kr. Köpare som kan ta sig till Uppsala premieras men kan skickas för köparens räkning. Budgivning avslutas måndag kväll.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

Om det finns kvar är jag sugen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wuveke:

Om det finns kvar är jag sugen!

Det finns kvar, har du möjlighet att ta dig till Uppsala?

Visa signatur

[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

@EagiZ: Jag har skickat ett PM till dig, vet inte om du såg det? Jag skickar ett till med lite kontaktuppgifter, det verkar som att vi har lite olika tider du och jag

Men nej, jag kan inte åka till Uppsala, jobbar hela sommaren i Stockholm, så det får fraktas istället ;/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wuveke:

@EagiZ: Jag har skickat ett PM till dig, vet inte om du såg det? Jag skickar ett till med lite kontaktuppgifter, det verkar som att vi har lite olika tider du och jag

Men nej, jag kan inte åka till Uppsala, jobbar hela sommaren i Stockholm, så det får fraktas istället ;/

Svarat nu.

Visa signatur

Permalänk

Finns tangentbordet kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av therazorsedge:

Finns tangentbordet kvar?

Det gör det, Wuveke har första tjing i dagsläget dock såvida du inte har möjlighet att ta dig till Uppsala (eller om han skulle dra sig ur). Känns inte riktigt rätt att ta in nya bud just nu eftersom vi påbörjat privat korrespondens. Men som sagt, affär öga mot öga premieras fram tills jag skickat iväg tangentbordet (då det är enklare för mig helt enkelt).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sålt till Wuveke.

Visa signatur