Lite rensning. Tangentbord, MX Ergo, Hifiman, CST ltrac.

Permalänk
Medlem

Lite rensning. Tangentbord, MX Ergo, Hifiman, CST ltrac.

Behöver göra mig av med lite saker så jag med gott samvete kan köpa nya!

1. CST L-TRAC
Använd lite då och då i ett års tid, används så sällan så jag måste damma av den innan.
Den har ett väldigt litet jack i bollen efter paketets resa hem till mig tyvärr, försökte ta bild på det men jag kan inte se jacket, men det kan märkas när man använder den. Det är bara att byta ut mot en ny kula eller biljardboll om man vill. Jag personligen slutade tänka på det på en gång. Köpt från Amazon.de för 171 euro.

2. MX Ergo, använd ca 1 vecka under min semester och fortfarande helt ny och inte ens "inkörd" köpt för 1099kr hos Inet.

3. par Massdrop x HIFIMAN HE4XX Planar Magnetic Headphones, också använda kanske 2-3 dagar, helt fantastiska lurar, men det var lite för livat här hemma för ett par mer öppna lurar. Köpt hos Massdrop för 185 dollar (med tull och moms hamnade det väl på 2.1k ungefär)

4. Sprit FaceW 60% i standard ISO 60% layout, svart kretskort, chassi och plåt är anodiserade i samma orangea färg och i aluminium. Cherry MX Silent Black. Enda skavanken är att själva plåten blev lite smiskad av leveransen så den är inte helt rak på ett ställe, inget som syns om man inte tittar nedifrån på sidan dock. Blanka svarta pbt keycaps.

Jag har inte kvar originalkartongerna till något objekt i annonsen, men allt är komplett och i originalutförande (Sladden till mx ergo ligger i förrådet så har inte fått med den på bild)

Jag ska lägga upp ett album med mina försök till relevanta närbilder ikväll så det kommer. Lite bilder här!

Bud får pågå till Söndag.

Jag säjer till vem jag vill, när jag vill, hur jag vill och kommer en bra deal upp säljer jag som jag känner för det.

En billig mindre SSD disk 128gig kan vara intressant att användas som delbetalning då jag är på jakt efter en!

Skickas spårbart med postnord eller hämtas i Haninge.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk

250+frakt för mx ergo

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Intresserad av hörlurarna, har du något ungefärligt riktpris i åtanke?

Permalänk
Medlem

Bjuder 350 för MX ergo. Kan betala frakt eller mötas inne i stockholm om det skulle passa.

Permalänk
Medlem

600kr för HIFIMAN HE4XX. Kan hämta

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem

CST L-TRAC : 600kr + frakt!

Permalänk
Medlem

Vad hade du tänkt dig för Sprit FaceW typ? Ingen aning om prisnivå...

Permalänk
Medlem

700 hämtar Lurarna

Permalänk
Medlem

800kr för hörlurarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foffi:

Vad hade du tänkt dig för Sprit FaceW typ? Ingen aning om prisnivå...

Kostade väl runt 2000 att bygga, börja på 500?

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gosnat:

Kostade väl runt 2000 att bygga, börja på 500?

bjuder 500kr för Sprit FaceW

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem

@Gosnat: 600kr + frakt för tangentbordet

Permalänk
Medlem

Hörlurar sålda.

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

CST såld

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4770k still going strong.