Permalänk

köpråd!

Hej!

Jag sitter på en Nokia 7 Plus och är väl hyggligt nöjd med luren, dock ett problem med fördröjningar och lagg till och från men helt okej för sitt pris. Men, mitt stora men.. Kameran är bedrövlig, tycker mig inte få bra bilder i varken bra eller dåligt ljus och framförallt inte i dåligt ljus då det knappt går att se något på bilderna.

Sitter och kikar på OnePlus 6t samt P20 pro, dock var ju pro-versionen slut hos elgiganten för samma pris som för oneplus 6t.

Men hurpass stor skillnad är det mellan p20 pro och OP 6t? low light bilderna syntes det rätt så stor skillnad på, men antar att båda telefonerna är bra mycket bättre än min nokia jag har just nu?

Har abonnemang med bindningstid fortfarande så kan tyvärr inte teckna något kalaserbjudande på ett par månader som olika operatörer erbjuder titt som tätt.

Tips/Råd? det jag är ute efter är en bra kamera och prislapp runt 5000-5500 (plus/minus nån hundring)

Stort tack på förhand och god fortsättning på er

Visa signatur

| Fractal Design R4 | MSI Z97 GAMING 5 | Cooler Master 750W 80+ | i7 4790K 4,0Ghz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 OC | Crucial Ballistix 16GB RAM | Xonar Phoebus | Intel SSD 540 240GB | Samsung HD103SJ 1TB HDD | | Gaming Gear: Steelseries Rival, Steelseries APEX, Sennheiser HD599, Snowball ICE, Steelseries QcK |

Permalänk
Medlem

Är du fotointresserad så är det bättre med en riktig kamera och blir dessutom billigare än att köpa en ny mobil.
Nokian kan du pröva att fabriksåterställa.

Permalänk
Skrivet av leifn:

Är du fotointresserad så är det bättre med en riktig kamera och blir dessutom billigare än att köpa en ny mobil.
Nokian kan du pröva att fabriksåterställa.

Självklart är det en variant men jag känner mig själv, skulle släpa med mig en kamera första månaden sen skulle jag använda telefonen och svära över kvalitén i alla fall haha, föredrar använda mobilkameran och få bra bilder för smidighetens skull.

Visa signatur

| Fractal Design R4 | MSI Z97 GAMING 5 | Cooler Master 750W 80+ | i7 4790K 4,0Ghz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 OC | Crucial Ballistix 16GB RAM | Xonar Phoebus | Intel SSD 540 240GB | Samsung HD103SJ 1TB HDD | | Gaming Gear: Steelseries Rival, Steelseries APEX, Sennheiser HD599, Snowball ICE, Steelseries QcK |

Permalänk
Medlem

@beifeldtarn92: P20 PRO från Tele2, 24*191kr= 4.584kr. Köp och ångra sedan abonnemanget och begär en slutfaktura på telefonen.
https://www.tele2.se/mobiltelefoner/huawei/huawei-p20-pro