Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Metal Gear Solid 3: Snake Eater eller Subsistence?

Permalänk

Metal Gear Solid 3: Snake Eater eller Subsistence?

Tjenare!

Beställde nyss hem de två första MGS spelen då det jag nyligen fått upp ögonen för den serien.

Dock så fastnade ja lite vid det tredje spelet och titeln säger ju allt.

Helt enkelt så undrar jag bara om jag ska köpa Snake Eater eller Subsistence?

Läste något om att Subsistence ska ha någon 3D rotation kamera eller något och lite extra material som minispel osv.

Men skriv gärna vilket ni skulle köpt och varför.

EDIT: Vill också lägga att jag inte är ute efter någon remaster eller liknande till PS3 utan vill ha spelet till PS2

Permalänk
Medlem

Ägde Snake Eater då jag var liten och kan säga att det är det bästa spelet jag spelat genom min tid, har även spelat ut alla andra från den franchisen då jag gillar den extremt mycket! Har tyvärr inte spelat Subsistence så kan inte säga så mycket om det men jag var in och läste lite vad skillnaden var mellan spelen och så som jag förstod det så är det 2 diskar som följer med, första disken är själva spelet med roterbar kamera (som valmöjlighet?) och disk 2 finns det massa minigames.

Enligt mig så skulle jag köra på Subsistence utan tvekan eftersom det är samma spel fast med fler saker!

Läste även att Subsistence släpptes till xbox så då var dom tvugna att ta bort Snake vs Monkey eftersom det tillhör playstation

Edit: Läste även att det skulle vara bättre och skönare med den roterbara kameran

Permalänk
Skrivet av Jiffbo:

Ägde Snake Eater då jag var liten och kan säga att det är det bästa spelet jag spelat genom min tid, har även spelat ut alla andra från den franchisen då jag gillar den extremt mycket! Har tyvärr inte spelat Subsistence så kan inte säga så mycket om det men jag var in och läste lite vad skillnaden var mellan spelen och så som jag förstod det så är det 2 diskar som följer med, första disken är själva spelet med roterbar kamera (som valmöjlighet?) och disk 2 finns det massa minigames.

Enligt mig så skulle jag köra på Subsistence utan tvekan eftersom det är samma spel fast med fler saker!

Läste även att Subsistence släpptes till xbox så då var dom tvugna att ta bort Snake vs Monkey eftersom det tillhör playstation

Edit: Läste även att det skulle vara bättre och skönare med den roterbara kameran

Tack, jag har varit inne och kollat lite på det nu och det blir nog Subsistence!

Skickades från m.sweclockers.com