Nintendo Switch 32GB Komplett + Digitala spel

Permalänk
Medlem

Nintendo Switch 32GB Komplett + Digitala spel

Köpt på Elgiganten i Varberg 2018-09-25, kvitto finns.
Alla spel är digitala. Har endast använts i medföljande dockningsstation ansluten till TV.

Säljes pga av att jag har vunnit över Bowser och Gannon.

Nintendo Switch 32GB Komplett (Grå)
Super Mario Odyssey
The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild
Grim Fandango

Är i väldigt fint skick, inga repor eller jack, använd periodvis i ca 6 månader och har allt förpackningsmaterial kvar.

Ett problem som finns är joysticken på vänster joy-con som fått för sig att intermittent gå åt olika håll utan anlednin, har inte hävdat någon garanti då jag inte använder det längre. Ser ingen anledning till varför den ska ha börjat med det här så garanti kan vara en möjlighet, annars kostar en ny vänsterkontroll 439kr enligt Prisjakt.

Säljs med spel inkluderat, vet inte om det är något speciellt att tänka på gällande digitala spel.
Budstart på 1800kr? Skickas mot fraktkostnad eller hämtas i Varberg.

Mvh
Daniel

Läs hela annonsen här

Permalänk

1500kr plus frakt så startar vi

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

Budar 1800:- + frakt, om du inte möjligtvis har svängarna förbi Borås?

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk

Följer budgivningen!

Permalänk
Avstängd
Permalänk

2000 och kan hämta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2100 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Heinza:

Säljs med spel inkluderat, vet inte om det är något speciellt att tänka på gällande digitala spel.

Det som behövs tänkas på är att digitala spel är bundna till ditt konto. Du kan alltid lämna det inloggat och sådär för att dom ska gå att spela men kanske inte känns helt 100 för någon som köper konsolen när du när som helst kan byta lösenord, logga ut eller vad som helst och neka tillgång till spelen du tog betalt för.

Permalänk
Medlem

Samtliga bud noterade!

Tänker vi kör budgivning tills ikväll eller imorgon förmiddag, då kan jag boka eventuell frakt och skicka det direkt från jobbet. Återkommer under dagen med en bestämd sluttid för budgivningen.

@MintRoyale:
Aah, jag förstår. Lite vad jag misstänkte. Men då skulle man kanske enklast ge bort kontot helt fullständigt med alla återställningsalternativ ändrade? Kontot kommer ju vara helt obrukbart för mig så det är inget jag är intresserad av att behålla alls:)

Mvh
Daniel

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bud noterade!

Avslutar budgivningen kl 14:00 imorgon.

Mvh
Daniel

Permalänk
Medlem

Budgivning avslutad!

Vinnande bud på 2500kr av @pinnerto, kontaktas via PM!

Mvh
Daniel