Rösta fram medlemmarnas bästa produktkoncept i Alienwares tävling

Permalänk
Melding Plague

Rösta fram medlemmarnas bästa produktkoncept i Alienwares tävling

Efter att ha gått igenom mängder av imponerande bidrag har juryn slutligen valt ut åtta finalister i Alienwares tävling, och nu är det upp till SweClockers medlemmar att rösta fram vinnaren.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

B-fears koncept tyckte jag var det mest genomtänkta och talangfulla.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Sjusovarn

Jag vill inte framstå allt för mycket som en rövhatt, men om Apple kan stämma tillverkare för runda kanter så kommer Nubia att kunna stämma Alienware för RakeMakes "Proxima" .

Permalänk
Medlem

B Fear Neopod fick min röst för denna produkt jag själv skulle valt att köpa av bidragen

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Om de genuint ska genomföra produkten kommer de välja hörlursstället, 100%.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Medlem

Min röst går till 8. @DavidEvaldsson "Headset"

Designen tilltalade mig på många plan. Med rätt material i konstruktionen och rätt element som lätt går att byta ut så ser det ut som ett par lurar som blir långlivade.
Vore fint med ett par sådana som levererar ljud som ett par DT 990 PRO eller bättre.

Två tummar och en stortå upp för dom här.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Grattis till finalisterna definitivt värdiga bidrag allihopa, dock lite förvånad att inte nått av Octo 's bidrag kom med, #17872876 #17882968 #17883752
men annat än de så kom exakt dom jag förväntade mig till final.

Själv så gjorda jag bort mig med mitt bidrag vilket jag insåg ganska snabbt efter jag lämnat in och kollade vad andra hade gjort i tråden. x)

#17885205

Dold text
Visa signatur

Ryzen 5950x | RTX 4090 | 64GB 3600Mhz| WD Black sn850 2TB
NAS: Unraid | 8GB 2133Mhz | ASRock C236 WSI | Intel G4600 | 32TB WD RED
YT:youtube.com/patan77xd IG:instagram.com/patan77 Webwww.patan77.com

Permalänk
Medlem

Ahh tråkigt att man är så dålig på rita. Den gasdrivna mulltoan/gameingstol & datorladdare som ja funderat på hade ju varit perfekt "Aliencrap"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcalibur:

Ahh tråkigt att man är så dålig på rita. Den gasdrivna mulltoan/gameingstol & datorladdare som ja funderat på hade ju varit perfekt "Aliencrap"

De lär ångra sig bittert nu efter att du kallat produktsortimentet Alien crap!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

De lär ångra sig bittert nu efter att du kallat produktsortimentet Alien crap!

Nja det var mulltoan som heter så,

Permalänk
Medlem

Sjukt vad det finns många duktiga här på Sweclockers. Grattis till er alla för utmärkt kreativitet och bra presentationsteknik!

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014

Permalänk
Medlem

Skulle sätta ett filter i alla röstningar så att "nya" användare som inte haft mer än någon dag filtreras bort i själva resultatet. Detta för att eliminera så att de med flest Facebookvänner inte vinner utan den som vi medlemmar faktiskt röstar på

Edit: jäklar vad duktiga ni är, otroligt imponerad över de flesta bidragen.

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patan77:

Grattis till finalisterna definitivt värdiga bidrag allihopa, dock lite förvånad att inte nått av Octo 's bidrag kom med, #17872876 #17882968 #17883752
men annat än de så kom exakt dom jag förväntade mig till final.
[/spoiler]

Tackar för stödet! Kände att jag hade iallafall två ganska starka bidrag och fick mycket bra respons,
så jag måste erkänna att jag är besviken att inget av dom går att rösta på.
Skulle vara intressant med motiveringar bakom varför bidragen som gick vidare valdes ut.

Permalänk
Racingkonstnär

Min röst går till B Fear - Neopod. Otroligt proffsigt illustrerat och väl genomtänkt bidrag! Jag hade absolut varit intresserad av en sådan produkt.

Permalänk
Medlem

Hörlurstället fick min röst, enkelt och klockrent!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk

Alla var bra, man fick välja än. Jag valde nummer 7. Supersnygga!

Visa signatur

"Humanis Veritas"

Permalänk
Medlem

@Xcalibur: Jaha, haha

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

@walter_iego: Tack för rösten! Håller med, alla bidrag är värdiga en vinst

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Min röst går till 8. @DavidEvaldsson "Headset"

Designen tilltalade mig på många plan. Med rätt material i konstruktionen och rätt element som lätt går att byta ut så ser det ut som ett par lurar som blir långlivade.
Vore fint med ett par sådana som levererar ljud som ett par DT 990 PRO eller bättre.

Två tummar och en stortå upp för dom här.

Samma här

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

B-Fear här!
Måste bara få tacka alla som hittills har röstat på mitt förslag.
(…som jag naturligtvis tycker är det mest genomtänkta! ;D )
Det känns så grymt roligt att se röstningen då jag inte känner någon här på sweclockers och inte har horder av facebook-vänner som jag kan tvinga att rösta.

Tack igen!
(…och jaaaaaaa, visst skulle jag bli tok glad om jag vann!)

Permalänk
Racingkonstnär

Jag vågar knappt titta längre... riktig rysare!

Permalänk
Avstängd

Tackar för alla röster!! Har spammat i mina sociala medier så det räcker.. men skriven även här. En röst på mig = jag säljer datorn, köper en för enklare bildhantering, resten använder jag till projektet för att uppmuntra andra! ♡

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blev såld på conceptet B-fear hade med neopod generellt men speciellt på VR-capen med ringar på fingrarna som trackers/Controller, snacka om att känna sig som Tony stark och vifta bland hologram.

Permalänk
Medlem

De va riktigt tufft att välja.Stod tillslut mellan A51 1VR och Neopod. Riktigt snygga presentationer.
Där den förstnämde fick rösten.

Permalänk
Frida 🥐

Omröstningen är avslutad! Vinnaren presenteras i en ny artikel inom några dagar

Visa signatur