Då jag inte längre har ett skrivbord har suget efter konsol ökat. Jag söker därför ett begagnat Playstation 4 eller Xbox One att ha tills nya generationen konsoler kommer.
Föredrar PS4 slim och Xbox One S framför de gamla versionerna, men även de äldre och fetare varianterna är av intresse vid rätt pris.
Betalar efter skick, antal kontroller och antal bra spel. En stor fördel är om du finns i Stockholmsområdet.
Obs, är inte intresserad av PS4 Pro eller Xbox One X
Ps, fortfarande två dagar kvar att fylla på xbox live och sedan omvandla det till gamepass för 10;-
Bra sätt att få tillgång till en massa spel ett tag framöver. Billiga xbox finns det gott om, var kräsen .
Ps, fortfarande två dagar kvar att fylla på xbox live och sedan omvandla det till gamepass för 10;-
Bra sätt att få tillgång till en massa spel ett tag framöver. Billiga xbox finns det gott om, var kräsen .
@pacc: Stort tack för tipset! Fick tag på ett Xbox One S till ett bra pris, och köpte Live Gold som jag sedan omvandlade till Game Pass Ultimate för en tia precis som du sa
Skrivet av pacc: